Tuloksesi Mensan nettitestissä
Kommentit (54)
Aika loppui kesken koska jouduin puhumaan puhelun välissä.
jäi aikaakin vielä 2:30 käyttämättä.
Mensan testin tulokseni on 153.
Vaikein tehtävä oli 18.
Naapurin rouva hehkutti monta päivää kun hänen pikkuinen sai 120 ja hänkin vain 120. Meinas et älykäs on poika;)
saisin kuitenkin niin huonon tuloksen että masentuisin loppuiäksi.
VAikka joku taisikin sanoa että kaikki vääärin ja siltu tulos 120!
sain testistä 35 pistettä, joka tarkoittaa normaalisti noin 160-200 pistettä.
Eli olen poikkeuksellisen älykäs.
tää ketju kertoo teidän älykkyydestä paljone enemmän kuin mitkään testit.
Ne, jotka saavat tästä huippupisteet, ovat toisilla älykkyyden osa-alueilla monesti alisuorittajia.
Älykkyyttä on niin montaa lajia, mutta akateemiset kuvittelevat matemaattisen älykkyyden olevan se yksi ja ainut.
Älykkyyttä on myös sosiaalista, taiteellista jne ja niissä harvempi insinööri pärjää.
Itse olen keskiverto, älykkyysosamääräni teidän mensan mukaan on joku 118, mutta olen sosiaalisesti ja taiteellisesti myöskin älykäs.
Olen ymmärtänyt, että ihmiselle on terveellisintä olla juuri näin. Koska jos on jossakin superälykäs, on yleensä muissa aika lahjaton!
139, aika paikkaansa pitävä. Mensan testeissä 142
nettitestissä ollut "keskimääräistä" selvästi "älykkäämpi". Itsekään en ole poikkeus.
nettitestissä ollut "keskimääräistä" selvästi "älykkäämpi". Itsekään en ole poikkeus.
Eli testi EI NÄYTÄ alle 120 tulosta, vaan sanoo että älykkyytesi lienee 120 tai alle!
Jee, vastasin kaikkiin väärin, älykkyyteni on silti 120!!!! wauuuuu!
Hieman naurattaa ihmisten kommentit täällä. Jos joku saa 120 testistä, hän on itku kurkussa, kun ei tullut vähintään 135.
Muistuttaisin, että testituloksella 120 on älykkäämpi kuin 91 % ihmisistä. Toisin sanoen: sadasta vain 9 on sinua älykkäämpi.
Olen tehnyt lukuisia nettitestejä, Mensan nettitestissä 120, muissa 133 ja 141 ainakin.
Todellisessa, oikeassa Mensan testissä sain tulokseksi 120. Olen sen mukaan älykkäämpi kuin 91 % väestöstä.
Se testi on aivan muuta kuin verkkaiset nettitestit, jopa tuo Mensan nettitesti on siihen verrattuna rauhallinen.
Mutta jos täällä kaikki saavat oikeasti tuollaisia tuloksia, niin täällä on Mensan sisarseura, eli testeihin vaan, olette jäseniä kaikki! :D
Muistakaa, että 68 % suomalaisista sijoittuu välille 80-115. Yli 115 saa vain 16 %.
En jaksa nyt tarkistaa, mutta näin olin huomaavinani.
Mutta minustakin aika turha testi, eikä tietenkään mittaa mitään "yleisälykkyyttä" - mitä se sitten olisikaan.