Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuloksesi Mensan nettitestissä

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo joku joka sai tulokseksi alle 120?? :)

Tämä ketju on aivan naurettava...Tajuattekohan itsekään...

testiä tehdä... Kunhan käväsin lueskelemassa mitä olisi pitäyt tehdä mutta kun palasin lukemaan vastauksia niin huomasin että täällä on kaikki saaneet paremman kun suurin osa väestöstä, joten siispä joko testi ei ole sinne päinkään luotettava, tai sitten kuten luulen niin av-mammat on taas vähän lisäilleet omiaan... On se niin huvittavaa. =D

Vierailija
22/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ei tunnu kovin montaa muuta olevan :(

Jostain älytestistä sain joskus 138, mutta nyt sitten näin.

Ehkä jotenkin olen pitänyt itseäni tällä tavalla älykkäänä, mutta nyt olen ollut lasten kanssa hoitovapaalla, niin tässä sitten lopputulos :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heistä kolmella on se "normaali" tulos eli korkeintaan 120 sama kuin 90%. Eli siis tuo testi ei ole luotettava jos ette kerran ole valehdelleet.(mitä nyt ei taas kukaan usko...)

Vai luuletteko että av:n luvut ovat että 12/15 av:laisesta on älykkäämpiä kuin 90% muusta väestöstä...?

Voi mammaparat......

Vierailija
24/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään paremmin lukujonojen ja kielellistä lahjakkuutta mittaavien tehtävien kanssa.

Mun tulos oli 120 ja aika loppui kesken.

Vierailija
25/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään

1) palkkaa tai

2) älykkyysosamäärää, niin

KAPPAS, KUN TÄLLÄ PALSTALLA OVAT JUURI NE SUOMEN

1) RIKKAIMMAT ja

2) ÄLYKKÄIMMÄT.

HEEHHHH, nauran minä!

Vierailija
26/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörinee satoja äitejä päivänmittaan ja uskon että nuo mainitut tulokset ovat oikeita.

Vastasin ketjuun jo aiemmin ja sain 120

ja heistä kolmella on se "normaali" tulos eli korkeintaan 120 sama kuin 90%. Eli siis tuo testi ei ole luotettava jos ette kerran ole valehdelleet.(mitä nyt ei taas kukaan usko...)

Vai luuletteko että av:n luvut ovat että 12/15 av:laisesta on älykkäämpiä kuin 90% muusta väestöstä...?

Voi mammaparat......

Vierailija
27/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan melkein 9000€/kk, mutta olen pulska, niin että saan varmaan synninpäästön.

Vierailija
28/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kun noiden testien ratkaisulogiikan joskus on oppinut, niin tulos on lähinnä vain sitten nopeudesta kiinni. Pienenä ratkoin palon vastaavia tehtäviä ja nykyään ei tarvitse enää kun testata paria tapaa niin jo natsaa. Ei mitään älykkyyttä vaan opittuja menetelmiä.

126 sain just äsken, ilman häiriötekijöitä ois voinut mennä paremminkin, meinasi aika loppua kesken. Joskus lukiossa kun tällainen 20 kysymyksen aikarajattu testi tehtiin, sain kaikki oikein.

Niiden lukujonojen kanssa en pärjää ollenkaan. Siis "lukujonon seuraava on edellisen neliöjuuri+15" -tyyppisten. Simppelit menee kyllä yleensä oikein

Vierailija
29/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten lienet älykkäämpi kuin 99 prosenttia väestöstä, eli selvästi älykkäämpi kuin Mensan jäsenyys vaatii. Tämä on myös paras tulos, minkä tämä testi voi antaa. Kannattaa tulla testiin!

Eli kaikki laihat tai pulskat, jotka ovat tästä enemmän saaneet ovat pistäneet hieman bonuspisteitä mukaan.

Vierailija
30/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitestin tarkoituksena on houkutella osallistumaan oikeaan, maksulliseen testiin.

Vierailija
31/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia sekunteja meni hukkaan, kun jouduin etsimään puklurättiä vauvalle.

Vierailija
32/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama meni ihan arpomiseksi ja viimeiset kaksi vain klikkasin, kun ei ollut aikaa miettiä - ja kuitenkin väitti että äo:ni olisi noin 121. Plus tietenkin suositteli että kannattaa tehdä oikea testi...

Vierailija
33/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin meni lähelle mensan rajaa, minkä testikin kertoi.

Vierailija
34/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpiväsyneenä ja viinilasillisen jälkeen..

Vähän jäi kaivamaan, aikaisemmista, mm. Mensan vanhasta kotitestistä, olen aina saanut tuloksen, jonka mukaan Mensan ovet avautuisi. Ei niin paljon kiinnosta, että oikeasti menisin jonnekin testiin. Ja olishan se kamalaa jos saiskin huonon tuloksen..

Vierailija
35/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmeen vikaan en ehtinyt vastata. Olen joutunut tekemään vastaavia "älykkyystestejä" eri pääsykokeissa ja soveltuvuustesteissä ja huomannut että mitä enemmän niitä tekee, niin sitä paremmin sen logiikan oppii (että mitä pitää katsoa tehtävässä).

Vierailija
36/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten tuo latteat 120. sitä se äitiys teettää. äitinä erittää tyhmyyshormonia.

Vierailija
37/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi tulokseksi noin 131...

Vierailija
38/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on kopioitu tuloksesta:

Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!

Vierailija
39/54 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitiyden vika? Eiköhän se ole niin, että olet tuossa ekassa vaan onnistunut sattumalta arvaamaan tehtävät oikein ja sait nyt tasoasi vastaavan tuloksen. Tuo 147 on sellainen tulos, että jos saisin sen itse nauraisin räkäisesti ja sanoisin että toinen testi pliis. Jollei sulla ole sitten jotain muuta todistetta käsittämättömästä huippuälykkyydestäsi.

Vierailija
40/54 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 min jäi aikaakin ylimääräistä. On tää testi kyllä niin suppea, että vain suuntaa antava jos sitäkään. Että kaikki sinne Mensan testeihin vaan ;)