Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään teidän 5-luokkalaiset saa valvoa kouluiltoina?

Vierailija
26.08.2009 |

Meillä tullut nyt kysymys asiasta, kun kuulemma "kaikki" saa valvoa jonnekin klo 22 asti, ja mä olen käskenyt nukkumaan jo heti 21 jälkeen. Eli kertoilkaapa, että miten teillä on, onko tämä tosiaan niin, että tuonikäiset saa valvoa iltaisin jonnekin kymmeneen, vaikka olisi aamulla 8 aamu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 21 sänkyyn ja 22 valot pois.

Jos ei nukuta ja haluaa vaikka lukea, voi tehdä sen omassa sängyssään.

Vierailija
2/5 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lukea niin kauan kuin jaksaa, eli käytännössä nukkuu jo puoli kymmeneen mennessä. Joskus harvoin on lukenut vielä kymmenen aikoihinkin, silloin olen sanonut että nyt nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluunmeno kello 8, 9 tai 10. Viikonloppuina annan tuon ikäisen valvoa kymmeneen, mutta sitten onkin sovittu, että kaikki pysyvät omissa huoneissaan lauantai- ja sunnuntaiaamuina vähintään kahdeksaan. Muuten meillä lapset istuisivat aamulla TV:n ääressä kuudesta alkaen, eivätkä malttaisi nukkua.

Vierailija
4/5 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään sänkyyn 21.00. Joskus harvoin venyy 21.30 jos vaikka harkat on venyneet tms., mutta ei tosiaan saa valvoa sen enempää..eri asia sitten monelta nukahtaa.

Meillä muutenkin "rauhaton" poika joten unta ainakin tarvitsee..ettei mene vielä villimmäksi. :)

Vierailija
5/5 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntönä klo 21 sänkyyn, klo 21.30 sammuu valot kaikkina niinä iltoina, kun seur. aamuna on koulua. Pe- ja la-iltoina saa valvoa sängyssä (siis lukea) pitempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi