mitä mukaan kouluun välipalaksi? kaikki ideat kehiin!
pitäsi olla lämpimässä säilyvää, hyvää ja terveellistä.
banaaneja, rypäleitä ym. hedelmiä on aina mukana mutta jotain vaihtelua olisi kiva olla.
lisäksi välipala keksejä on ollut ym..
Kommentit (45)
Äiti x7 kirjoitti:
Ihmisen tulee syödä n 3-4h välein tai elimistö alkaa varastoimaan rasvaa koska olettaa ettei ruokaa enään tule, ikinä.
Pieniä määriä usein,pitää elimistön toiminnassa normaalisti ja ihminen jaksaa paremmin
Usean tunnin paaston jälkeen tulee mätettyä kaikki mitä kiinni saa ja se vasta onkin terveellistä..ei ole.
Lapsen välipaloiksi meillä on valikoitunut välipalapatukoista hedelmiin. Kaikki mikä säilyy ilman kylmäsäilytystä. Lapset ovat energisempiä eikä nälkäkiukku iske .
Koko paketti vaan mukaan kouluun niin ei tarvitse olla joka pv erikseen asian äärellä.
Älä nyt tällaista sontaa jauha.
Minä ainakin itse otan yläasteelle mukaan välipala patukan, piltti soseen ja joskus leivän.
Hedelmiäkin joskus, mutta harvemmin.
No entäs vaikka jos on koulua 8-15 niinku mulla nii kyl välipalaa tarvki
Vierailija kirjoitti:
No entäs vaikka jos on koulua 8-15 niinku mulla nii kyl välipalaa tarvki
Mulla on koulua 8-18 ja pärjään hyvin ilman välipaloja. Syön kunnollisen aamupalan ja lounaan ja kotiin päästyä reilun päivällisen. Napostelu on epäterveellistä.
Ihmisen tulee syödä n 3-4h välein tai elimistö alkaa varastoimaan rasvaa koska olettaa ettei ruokaa enään tule, ikinä.
Pieniä määriä usein,pitää elimistön toiminnassa normaalisti ja ihminen jaksaa paremmin
Usean tunnin paaston jälkeen tulee mätettyä kaikki mitä kiinni saa ja se vasta onkin terveellistä..ei ole.
Lapsen välipaloiksi meillä on valikoitunut välipalapatukoista hedelmiin. Kaikki mikä säilyy ilman kylmäsäilytystä. Lapset ovat energisempiä eikä nälkäkiukku iske .
Koko paketti vaan mukaan kouluun niin ei tarvitse olla joka pv erikseen asian äärellä.