Haiseeko miesten ja naisten ulosteet erilaisilta?
Onko joku tehnyt tutkimuksia siitä esim: gradua tmv..
Kommentit (19)
Ainahan se oma haisee paremmalle.
Eikähän tuossa ole pääasiassa ruokavaliosta kyse, sairaudet ja muut häiriöt tietysti lisänä. Tietysti ruokavaliossa voi olla jotain sukupuolten välisiä keskimääräisiä eroja, mutta en lähtisi olettamaan mitään yksittäisen hmisen hajusta ;)
laitetaan nyt tähän...
Kun aloitin rautakuurin, niin miksi ihmeessä kakka on kuin mustaa tervaa, mutta haisee ihan yrjölle?
Paperiakin menee metritolkulla kun sitä tahmaa vain irtoaa hanurista.
vaikka samaa ruokaa syödään.
Minä teen pienen hajuttoman papanan joka päivä, mies kerran viikossa pöntön täyteen. Ja sen jälkeen vessaan ei mene kukaan
kakka haisee sellaiselle "kuivalle".
laitetaan nyt tähän... Kun aloitin rautakuurin, niin miksi ihmeessä kakka on kuin mustaa tervaa, mutta haisee ihan yrjölle? Paperiakin menee metritolkulla kun sitä tahmaa vain irtoaa hanurista.
Tahmakakka:)
Olinkin jo unohtanut. Joillakin vetää umpeen, toisilla tervaliisteriksi.
Syytä en tarkemmin tiedä, ilmeisesti on sen verran tujua ainetta, että sekoittaa suolen hajoitustoimintaa jotenkin. Ja se vaikuttaa koostumukseen ja hajuun.
minä olen se, joka haisee ja pieree. Yritän olla diskreetti, mutta silti ero on havaittavissa. mitään varsinaista ongelma ei ole, mutta maha vaan on sellainen epävakaa välillä. Mies taas toimii kuin junan vessa, pökylä aamuin illoin ja se siinä.
työskelleenä voin sanoa että niin naisen kuin miehenkin uloste haisee yhtä pahalle.
Numero 9 on takuulla oikeessa. 30-kymppinen mies(300 v)jos kakkaa,niin melko kuivalle takuulla haisee!Sori,pakko oli..
sellasen hajusteen joka pistää ulosteeseen hienon kukkaistuoksun. Eipähän ainakaan haisisi:DD.
sellasen hajusteen joka pistää ulosteeseen hienon kukkaistuoksun. Eipähän ainakaan haisisi:DD.
olisi sellainen pussisysteemi, joka imaisisi sekä pierut että paskat. Vähän kuin sen vauvan vaipoille tarkoitettu turhakeroskis.
Haiseeko avannepussi? :o
vaikka samaa ruokaa syödään. Minä teen pienen hajuttoman papanan joka päivä, mies kerran viikossa pöntön täyteen. Ja sen jälkeen vessaan ei mene kukaan
laitetaan nyt tähän... Kun aloitin rautakuurin, niin miksi ihmeessä kakka on kuin mustaa tervaa, mutta haisee ihan yrjölle? Paperiakin menee metritolkulla kun sitä tahmaa vain irtoaa hanurista.
Käytä sitä pikkusuihkua hanurin pesuun, niin ei mene paperia metritolkulla. :)
olisi sellainen pussisysteemi, joka imaisisi sekä pierut että paskat. Vähän kuin sen vauvan vaipoille tarkoitettu turhakeroskis. Haiseeko avannepussi? :o
jos uloste on sellasta siirappimaista eikä käsisuihkukaan auta?
Sitä vaan tulee ja tulee :D
Se kertoisi paljon tuotoksen sisällöstä ja tasosta :D