Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoitko esikoisesi olevan tyttö vai poika?

Vierailija
25.08.2009 |

Kommentit (35)

21/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poika tuli.

Ja jos olisi taas pakko valita, niin tyttö seuraavaksi.

Ultran mukaan suurempi mahis tyttöön.

Silti jännitys tiivistyy...

Vierailija
22/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toivonut kumpaakaan sukupuolta, kumpi tahansa oli aivan yhtä toivottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolella ei väliä.

Vierailija
24/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin vain yhden lapsen, niin siitä toivoisin tyttöä, mutta kun toivon montaa lasta, niin olisihan se hienoa, kun olisi poika sisarusparven vetäjänä...Mieheni ja minä olisimme sitten niinku ne alfa-uros ja naaras!

Vierailija
25/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi on tärkein, ei sukupuoli. Tyttö on ilmeisesti tulossa ja olen siitä tosi innoissani , niin olisin pojastakin, mutta ehkä eri tavalla...En osaa selittää:)

Vierailija
26/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä olen toivonut myöskin muista lapsistani, mutta myös poikia olen saanut. Kaikki lapset ovat yhtä rakkaita sukupuolesta riippumatta!:)

Vierailija
27/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pojan ja vielä toisenkin :)

Vierailija
28/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan enemmän poikaa mutta ei asialla ollut juuri merkitystä tuolloin.

Vierailija
29/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka emme halunneet tietää sukupuolta etukäteen. Aina sanottiin että sukupuolella ei ole väliä kunhan on terve,ja näinhän se on mutta poikaa toivoimme :) ja sit kun aloin 3vuoden päästä odottamaan toista lastamme niin toivoimme tyttöä,ja tytön saimme :)

Vierailija
30/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa siksi etta pienena toivoin etta minulla olisi ollut isoveli.

Toinenkin lapsi oli tytto, nyt odotan kolmatta ja aivan sama kumpi tulee!

Vierailija
31/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen molemmilla kerroilla toivonut tyttöä. Olen tytöt myös saanut, ja terveet.

Nyt toivomme kolmatta, mies toivoisi poikaa ja minä tyttöä. Kolmas lapsi saattaa jäädä saamatta, koska ajatus siitä, että kahden tytön perään saisimme pojan ei innosta. Parempi on siis jättää vauvahaaveet, kun huolen aihe on näin olematon.

Olen elämäni aikana tavannut, kaikista yhtään paremmin tuntemistani poikalapsista, ainoastaan yhden herttaisen leikki-ikäisen pojan. Kaikki muut ovat olleet enemmän tai vähemmän liian väyhöjä makuuni, liikaa ääntä, liikettä ja mähinää. Todennäköisyys siihen, että oma poikani olisi rauhallinen ja leikkivä ilman remuamista ja korvia kiduttavaa ääntä, on mielestäni aika onneton.

Vierailija
32/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä. Ja sain!

Vierailija
33/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poika ja sitten tyttö. Ekassa raskaudessa sain tietää että poika tulossa. Toisesta en saanut tietää, toivoin salaa tyttöä, luulin että poika tulossa mutta tyttö tuli.

Vierailija
34/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin tyttöä ja sain. kyllä säikähdin kun ultrassa poikaa lupailivat mutta tyttö tuli onneksi. nyt on vähän kelkka kääntynyt pojan suhteen, kolmas ois ehkä kiva olla poika, vaihtelun vuoksi vaikka tuntuu että pojilla vaan niitä päristelyleikkejä ja villejä touhuja joita en ymmärrä yhtään. tykkään rauhallisesta elosta ja VIHAAN pyssyleikkejä. ehkä kolmannenkin ois hyvä olla tyttö.

Vierailija
35/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sainkin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi