Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoitko esikoisesi olevan tyttö vai poika?

Vierailija
25.08.2009 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla sama juttu ja sitten sain sen pojan :)

Nyt oon sitä mieltä että, kiva kun on tyttö ja poika.

Vierailija
2/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivoinko kumpaakaan, mutta jotenkin koko ajan luulin, että "ei voi tulla kuin tyttö". Tämä johtuu siitä, että koko oma sukuni on hyvin tyttövoittoista eikä itsellänikään ole veljeä, siskoja runsain mitoin. Poika tuli - ja toinenkin - ja sitten vasta tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli.

Silloin ajattelin, että minun olisi helpompi "samaistua" tytön juttuihin.

Toisesta toivoin poikaa ja poika tulikin.

Kolmannen kohdalla ajattelin, että tyttö olisi myös ihan kiva. Tämä ehkä siksi, että vanhin (tyttö) on minun edellisestä liitosta ja nykyisen miehen kanssa oli vain poika. Ajattelin, että miehestä olisi varmaankin kiva sada myös tyttö. No poika tuli ja toisaalta ihan hyvä, kun pojista on enemmän seuraa toisilleen ja saa helposti isoveljen vaatteet siirrettyä suoraan pikkuveljelle.

Vierailija
4/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan empaattisen, suloisen pojan. Nyt minä sain tytön ja olen ihan onskuna...

Vierailija
5/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään toiveita sukupuolen suhteen. Sain sitten ihanan pojan, ja muutaman vuoden päästä esikoiselle pikkuveljen. Nyt meillä on täydellinen perhe, on sydäntä rutistavan ihanaa katsella empaattisia, toisilleen niin tärkeitä veljeksiä puuhissaan.

Vierailija
6/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan poikkeava nainen, mutta olen aina haaveillut pojasta. Tyttö tuli ja sittemmin olen miettinyt miten paljon olisin missannut jos en olisi ihanaa prinsessaani saanut :)

nyt tulossa pikkukakkonen, poika, ja olen todella, todella onnellinen että meillä on nyt sitten yksi molempia :) !!

Vierailija
7/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin salaa poikaa, ja poika tuli. Toisestakin toivoin mielummin poikaa, että olis kaverit, kun ikäero oli pieni. Tuli toinenkin poika. Sen jälkeen on tullut vielä tyttö, poika ja tyttö. Vielä yksi on haaveissa, yhtään ei väliä kumpi. Jos on poika, niin on kaveriksi kolmannelle pojalle, jos taas tyttö, niin on molempia 3. =)

Vierailija
8/35 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttyä en toki enää ole tyttöä toivonut, en vaan tiennyt, että poika voi olla noin ihana ja rakas. Kavereiden alakouluikäiset tytöt eivät useinkaan vastaa mielikuvaani "ihanasta" tyttölapsesta!

Vierailija
9/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten halunnut kuin yhden lapsen.

Vierailija
10/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa, kun unohti aloituksessa vastata :-)

Vierailija
11/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tulee ja mielellään terve

Vierailija
12/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli. nyt odotan kolmatta tyttöä ja ei kyllä harmita yhtään ettei esikoinen ollut poika. :)

Vierailija
13/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojan sain:).

Haluan tulevaisuudessa mahdollisesti lisää lapsia

ja poikia toivoisin niistäkin tulevan, toki tyttöäkin rakastaisin yhtä paljon.

Miehellä yksi tytär entisestä liitosta ja sen prinsessa elämää sivusta seurailee niin se riittää minulle...

Vierailija
14/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi poika tuli

Vierailija
15/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen sain!

Salaa toivon myös että seuraava olisi poika. Sitten jos joskus kolmas niin siitä varmaan jo vaihtelun vuoksi toivoisin tyttöä..vaikka olisi poikakolmikko kyllä kans aika huippu..

Vierailija
16/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi poika tuli

Vierailija
17/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli.

Mahdollisen toisen lapsen sukupuolella ei ole väliä. Nyt olen tajunnut, että rakastan juuri tätä lasta ja rakastaisin samalla tavalla sitä seuraavaakin, riippumatta siitä, mikä hänen sukupuolensa on.

Vierailija
18/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tahdoin aikasemmin vain tyttölapsia. kuopuksemme on kuitenkin poika, ja aivan ihanahan tämäkin on :)

Vierailija
19/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihana tyttö tuli

Vierailija
20/35 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli, kuopus taas on tyttö - tähän kombinaatioon olen äärimmäisen tyytyväinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi