Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla tälläistä miestä?

Vierailija
25.08.2009 |

Eli mies panikoi aina kaikista muutoksista, eli tulee suoranainen pakokauhu ja kaikki on sitten huonosti. nyt pitäisi muuttaa uuteen taloon ja yhtäkkiä mies panikoi ja kaikki häiritsee, meteli ja muut. laittoi viestin että itkettää ja ei voi kuvitella maksavansa elämän mittaista lainaa talosta ja että on aivan paniikissa. Mitä tämä on? Tätä on jatkunut jo monta vuotta....en tiedä jaksanko enää itse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit ole tuollaisia?

Vierailija
2/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi itse elämään tuollaisen miehen kanssa. Miehen tulee olla mies: jämäkkä kuin peruskallio, luotettava jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa olen miettinyt jo monen monta kertaa, en vain ole vielä uskaltanut. aina mies sanoo että ei ole mitään ongelmaa jne. ja kaikki on hyvin,kunnes seuraava ongelma tulee ja kaikki sitten pilalla ja mikään ei huvita.Meillä 2 lasta ja sitä mietin että miten tämä vaikuttaa heihin..

Vierailija
4/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän 6-henkinen perhe sai uuden isomman asunnon, hän oli vankasti sitä mieltä että ei muuteta, kyllä tähän neljään huoneeseen hyvin mahtuu vielä monta vuotta ja kieltäytyi muuttamasta. No, minä siihen tyynesti totesin, että muuttopäivä on se ja se, olet mukana muuttokuormassa tahi et. Kyllä sitten kiltisti muutti muun perheen mukana - minä tosin järjestin kaikki muuttoon liittyvät asiat kuten muuttolaatikot, muuttoauton ja muuttomiehet...