Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä pädet?

Vierailija
25.08.2009 |

Koulutuksella, kauneudella, sosiaalisuudella, pitkällä imetyksellä, hyvännäköisellä puolisolla, älykkäillä lapsilla vai millä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan saanut sellaisen kasvatuksen ja nähnyt elämää sen verran, että olen oppinut olemaan alleviivaamatta asioita, joilla muut pätisivät. En mainosta asioita, joista periaatteessa voisi olla ylpeä, ja toivon, etteivät ihmiset kadehdi tai luule, että yritän päteä :D.

Vierailija
22/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoilla urheilusaavutuksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla omakotitalolla, harrastuksella, vapaa-ajalla, lapsilla, miehellä ja miehen tuloilla, elämäntavalla, autoilla, asuinalueella, ihan kaikella, tilanteesta riippuen :)

Yleensä vältän pätemistä.

Vierailija
24/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin tyytyväinen siitä, että en ole rupsahtanut fyysisesti tai psyykkisesti kolmen lapsen tai kertyneiden ikävuosien takia :)

Vierailija
25/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidollani ja esikoisen koulumenestyksella.

Mutten naita mitenkaan tosielamassa mainosta, vaan jos joku niista kommentoi tulen hyvalle mielelle ja olen heista erittain ylpea!

Vierailija
26/42 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päde, vaan olen vilpittömästi iloinen tutkinnostani, työssä parjäämisestä, ihanista lapsista.

Vierailija
27/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on aika helppoa olla vakuuttava, kun tietää, ettei muut oo ihan yksityiskohdista perillä kuitenkaan.

Uudella talolla tekisi varmasti mieli päteä, kunhan se valmistuu. Mutta täytyy yrittää treenailla sellaista asennetta, ettei tuu ärsytettyä kavereita. Sukulaiset ja naapurit osaa varmasti olla aidosti onnellisia meidän puolesta, mutta muista tutuista ei voi olla varma, jos joku onkin vaikka vähän kateellinen.

Vierailija
28/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hyvä työssä, jonka kuka tahansa hallitsee muuten paitsi joitakin yksityiskohtia? No huh, kun onkin vakuuttavaa.

Vierailija
29/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vähempää työpaikat ja rahat kiinnostaa. Vaikka kummankin suhteen tilanne on ok. Niillä en päde.

Ehkä jollain muulla saavutetulla, urheilusaavutuksilla ja taustasta johtuneella (vieläkin) hyvällä kropalla.

Lapsilla en päde. Enkä miehelläni.

Vierailija
30/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitsemään elämänkokemuksen avulla, varsinkin muutama negatiivinen ja paha asia elämässä on tehnyt perspektiivin selkeäksi.

Ei tarvitse päteä enää. Tunnen olevani eheämpi ihminen, voin olla mitä olen.

Siinä se.

Vierailija
31/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä haluan sanoa, että vaikka ajan kallilla avoautolla, niin en todellakaan päde sillä... minua hävettää se huomio, mitä sillä saan.

Vierailija
32/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on paljon hieman vähemmän maailman asioista tietäviä, joten saan päteä kun heittelen tietoja milloin mistäkin "tosi kummallisesta" puheenaiheesta.

Vierailija
33/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimelläni. Muuta mulla ei oikein ole, en ole mikään komea mies, vaikka hoikka ja pitkähkö olenkin.

Ilman tuota ominaisuutta en saisi naisia. Tämä on totuus.

Vierailija
34/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla tälläistä ongelmaa?

Vierailija
35/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hyvä työssä, jonka kuka tahansa hallitsee muuten paitsi joitakin yksityiskohtia? No huh, kun onkin vakuuttavaa.

Kyllähän nyt ihan yleissivistykseen kuuluu tietää päällisin puolin mitä mikäkin ammatti tarkoittaa ja mitä sillä alalla suurin piirtein tehdään. Ja niitä yksityiskohtia ei sit yleensä ulkopuoliset tiedä. Pätee ihan kaikkiin ammatteihin.

Vierailija
36/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla tälläistä ongelmaa?

Mitenhän noi muut onnistuu siinä.

Vierailija
37/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla, koitin eilen aloittaa 3 kertaa keskustelun, ei onnistunut, tänään 2 - sama vika!

Vierailija
38/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi ketjujen aloitukset oli tylsiä, niin yritin herätellä keskustelua yhdestä lehtijutusta, josta luin. Mutta ei sitten. Jutellaan vaan bb:stä ja pätemisestä.

Vierailija
39/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "liikaa" lapsia ts olen heistä hyvin onnellinen mutta ulkopuolisten silmissä en taida ihan viisas olla kun niitä tehtailen. Joten en voi lapsillani päteä. Ovat kaikenlisäksi ihan tavallisia lapsia, ei mitään erityislahjakkuuksia tai muuta.

Osin lasteni vuoksi olen luopunut ammatistani jolla ehkä joskus olisin voinut päteä, ja ehkä vähän olenkin pätenyt.

Rahat on tiukalla, okt on tavallinen, isohko mutta pakko olla suurperheellä.

Olen ihan nätti mutta tavisnätti, ja parisuhde ei erityisemmin kukoista.

Olen tyytyväinen. Ehkä voisin päteä sillä että osaan olla pienestä tyytyväinen, elämänasenteeni on perusmyönteinen.

Vierailija
40/42 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen palkalla, miehen harrastusmenestyksellä sekä miehen pojan taidoilla. Huomaa, että omat avut ei taida riittää.. :(