Mihin kannattaa perustaa häälahjalista?
Asutaan itse kaupungissa, josta löytyy Stockmann ja Sokos, mutta valtaosa vieraista asuu muualla. Nettiin olisi kiva laittaa lista, mutta sitten tulee ongelmaksi vanhemmat ihmiset, jotka eivät nettiä käytä.
Onko hölmöä jos meillä on lista sekä että? Netissä ja vaikka Sokoksella?
Kommentit (7)
Mielestäni Sokokseen ja laittaa lahjalistaan myös sellainen vaihtoehto että jos ei pääse ostamaan lahjaa niin laittaa rahaa teidän tilille.
laittaa Sokokselle lista ja vielä erikseen mainita noin, että jos et pääse Sokokselta ostamaan, anna rahaa! Ihan samoja tavaroita voi löytää muualtakin halvemmalla, ja kyllä minusta ihmisellä pitää olla oikeus ostaa lahjansa ihan mistä itse haluaa.
Sokoksen lahjapalveluun ja pyytää poistamaan tuotteen listalta.
Itse olen tehnyt usein näin.
Taidan tehdä tökerösti tein sitten niin tai näin - aina joku loukkaantuu.
Minun suvussani kyllä ainakin vanhemmat ihmiset ostavat mielellään lahjalistoilta mutta heillä ei ole nettiä, että listat pitää olla jossain liikkeessä.
AP
laittaa Sokokselle lista ja vielä erikseen mainita noin, että jos et pääse Sokokselta ostamaan, anna rahaa! Ihan samoja tavaroita voi löytää muualtakin halvemmalla, ja kyllä minusta ihmisellä pitää olla oikeus ostaa lahjansa ihan mistä itse haluaa.
kotisivutilalle ihan oma lista, joka ei ollut millään tapaa kytköksissä mihinkään kauppaan. Kutsussa oli sitten ko. sivun osoite, johon jokainen sai käydä päivittämässä lahjuksensa :)
Eli en ap tarkoittanut, että sinä olisit toimimassa tökerösti, kunhan et vain muotoile asiaa noin, että "käy Sokoksella tai anna rahaa".
Eli en ap tarkoittanut, että sinä olisit toimimassa tökerösti, kunhan et vain muotoile asiaa noin, että "käy Sokoksella tai anna rahaa".
niin ihmiset voivat ostaa, mistä haluavat.
Aika harva vanhakaan ihminen on nykyään vailla nettiä. Jos näin on, niin luultavasti ko. ihminen ei käyttäisi mitään liikkeessä olevaa lahjalistaakaan. Mun kokemuksen (omat + sisarusten ja kaverien häät) mukaan vanhat sukulaiset
a) tuovat rahaa ja shekkejä
b) ostavat mitä tykkäävät lahjalistoista huolimatta
c) kysyvät vanhemmilta lahjatoiveita, ja silloin vaikka äiti voi käydä päivittämässä sinne lahjalistaan, että Maire-mummo osti nyt tämän yleiskoneen.