painonpudottajat huomio!
nyt toista päivää pudotan painoa 1200-1300 kcal määrällä ruokaa per pv,eli aika niukalla mennään mutta koen että nälkä ei ole ollut. ja haluan nopeita tulokisa. kysyisin nyt sellaista että sitten kun olen -15kg tavoitteessani niin miten saan nostettua kaloreita päivään lihoamatta. teenko sen niin että nostan 100kcal per viikko lisää ja aloitan vaikka kävelylenkkeily(nyt siis en laihduta kuin ruokavalion muutoksilla)? jos nosta kalomäärän kerrasta takaisin normaaliinn.2000 kcal per pv niin varmasti lihoan,mutta tepsiikö tuo jos pikkuhiljaa nostaa? ja tietysti säilyttää elämäntapamuutokset,terveellinen ruka hyvine rasvoineen ja sillointällöin sopivasti ja kohtuudella herkkuja:) neuvoja tietäviltä!!
Kommentit (2)
Aluksi tuli hieman turvotusta, mutta paino ei noussut pysyvästi. Tee miten hyvältä tuntuu.
Itse olen valinnut toisen linjan, eli olen tehnyt sen ratkaisun että olen muuttanut pysyvästi ruokailu- ja muita elintapojani. Kaloreita en laske, olen poistanut ne rasvaiset ilta- ja välipalat, joista ylipaino on tullutkin, ja lisännyt liikuntaa.
Paino on laskenut nyt 7 kg 3 kuukaudessa.
Ajattelen niin, että jokainen tietää itse parhaiten, miten ne kilot ovat tulleet ja miten ne myös lähtee. Pitää vain löytää se oma tapa.
En tiedä, miten itse ap:n tilanteessa pystyisin pysymään saavutetussa painossa. Eikö siinä ole suuri vaara, että paino lähtee jojoilemaan?