Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun voisi vaan haihtua pois

Vierailija
25.08.2009 |

olen saanut tarpeekseni rahaongelmista ja siitä että elämä on pelkkää eloonjäämistaistelua. Mitään ei voi ostaa, minnekään ei voi mennä, kaikki maksaa. Koko elämäkö tässä kuluu sohvalla istuskellen tai parhaimmillaankin lenkkeillen? Aivan hirveää tuubaa koko elämä. Olen salaa mielessäni jo kehitellyt kaiken maailman pakosuunnitelmia, en vaan kestä tätä touhua enää yhtään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt muuta ulospääsyä? Velkaneuvontaa, sossua jne. Vai oletko jo ne käyttänyt?

Ei elämä pelkkään rahaan perustu, mutta ymmärrän kyllä jos raha-asiat on ihan solmussa.

Ei itselläkään tuota rahaa liikoja ole, ja on joskus ollu vähemmänkin.

Vierailija
2/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse opiskelija ja mies on yrittäjä ja menee päin persettä suoraan sanottuna. Sitten joka helvetin paikkaan laitetaan tositetta ja todisteita siitä ettei rahaa ole, jotta saataisiin jotain helpotusta mm. tarhamaksuihin. Kun miehellä on yritys, se rahattomuuden todistaminen on ihan oma prosessinsa kun kaikki kuvittelevat, että elellään lihavilla osingoilla eikä viitsitä nostaa palkkaa.

Töitä haetaan, vaan ei olla saatu. Tähän asti on saatu laskut maksettua mutta MIHINKÄÄN muuhun ei olekaan enää varaa ja sekös tässä ottaakin aivoon. Pysytään hengissä nipin napin ja luottotiedot on tallella mutta mitään ei voi tehdä eikä mistään voi nauttia. Sohvalla siis istuskellaan ettei rahat lopu. Yes, nice life.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODENNÄKÖISESTI kestä ikuisuutta, vaan pian jo tilanne paranee.

Menetin muuten itse joskus hermoni, kun tarhamaksujen määräämistä varten minun olisi pitänyt teettää yrityksessäni VÄLITILINPÄÄTÖS. Joka olisi tietysti maksanut maltaita. Totesin että olkoon ja menköön, maksimit maksetaan. Veikkaukseni on, että alennusta olisi tullut enintään jokunen kymppi, ja ainakin vuoden alennukset olisivat menneet tuohon välitilinpäätökseen.

Onko teillä kesämökkiä, jota voisitte vuokrata tai johon voisitten mennä siksi aikaa, että vuokraatte kotianne esimerkiksi isojen tapahtumien aikana? Siitä saa aika mukavasti rahaa.

Vierailija
4/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjoitin tarhaan 2 x A4 pitkän kettuilukirjeen, jossa opastin lukijaa tulkitsemaan toimittamaani yrityksen tuloslaskelmaa. (oli siis selvää, etteivät osanneet toukuussa toimittamaani vastaavaa lukea) Että näin alas olen sitten vajonnut ja kaupungin taloussihteeri sai mukavaa luettavaa. Arvatkaa harmittaako nyt?

ap

Vierailija
5/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teit sitten itsestäsi vielä virallisesti epätasapainoisen ihmisen ja näin ollen saat todennäköisesti lastensuojelusta yhteydenoton ja joudut vielä selvittämään oletko soveltuva omien lastesi äidiksi. Voin nimittäin taata että tieto menee pk:in.

Vierailija
6/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan pa, mies työttömänä ja minä muuten rahattomana. Koitetaan kestää, vituttaahan tämä.

Vierailija
7/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuloslaskelmasta selviä lukijalle, että huonosti menee... Älä nyt vain ap tuota ala pelätä.

Vierailija
8/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan omilla pikkukintuillani kuljettamassa kirjeen päiväkodin aluejohtajalle, joka vielä istuu kaupungin valtuustossa. Sanoin vielä kirjettä ojentaessa, että olin todella vihainen kun tätä kirjoitin.

Sossua silti tuskin kiinnostaa yhden äidin kilarit tuloselvitysten vuoksi. Että siinä logiikkasi kyllä ontuu, pahemman kerran. Ja vaikka nyt sattusin olemaan väärässäkin (mitä olen kyllä usein), niin minulla ei ole mitään syytä olla päästämättä lastensuojelutyöntekijöitä kotiini ihan vaikka tarkastuskäynnille.

ap

Vierailija
9/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se byrokratia silloin tällöin korpeaa itse kutakin ja kieltämättä joskus tekee mieli käydä vääntämässä sitä rautalankaa.