Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette mitoista 172/67? Paljonko pitäisi

Vierailija
25.08.2009 |

laihduttaa, jotta näyttäisi solakalta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse miettisin, että tuon 30kg voisi keventää tuosta.

Vierailija
2/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja mielestäni parhaimman näköinen 58 kg painavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan tuossa painossa ei ole mitään vikaa

Vierailija
4/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietämättä tarkemmin ap:n rakenteesta ja mittasuhteista tuota on ihan mahdoton sanoa.

Sirolla ja pitkäraajaisella ihmisellä tuossa painossa on varmasti sen verran rasvaa, että bikinimallin uraa ei kannata haaveilla. Rotevarakenteisemmalla ja/tai lihaksikkaalla voi olla hyvinkin matala rasvaprosentti.

Vierailija
5/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vosi kai sanoa, että jonkin sortin syömisongelmaa on ollut. Nyt on läski olo, mutten tiedä näytäko oikeasti pullukalta vai tuntuuko vai siltä. Ehkä tuo viiden kilon pudotus olisi paikallaan, kiitos vastauksista. ap

Vierailija
6/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen painooni ja olemukseeni. 172 cm ja 68 kg ei kyllä kuulosta kovin pahalta sekään, joten en kyllä aktiivisesti laihduttaisi noissa mitoissa. Suomessakin taitaa olla se ongelma, että suurin osa laihduttajista on niitä, joiden ei oikeasti tarvitsisi laihduttaa ja sitten ne oikeasti ylipainoiset vain lihovat ja lihovat...

Vierailija
7/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 164/62. Tietysti perästä voisi hieman siirtää tissien puolelle, mutta periaatteessa ei tarvitse laihduttaa yhtään.

Mitoillasi olet joko hoikka tai lihaksiton löysälöllö tai jotain siitä väliltä.

Vaimoni ruumiinrakenteella olisit varsin hoikka ja sutjakka.

Vierailija
8/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva paino.

Vierailija
9/9 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli salitreenillä; aina ei kannattaisi tuijottaa sitä vaakaa. Itse olen ap sinua kymmenisen senttiä lyhyempi ja kymmenisen kiloa kevyempi (165/56) ja niin lihaksikas, että näillä mitoilla suorastaan laiheliini. Olen joskus näyttänyt läskimmältä 5-6 kg kevyempänä! Etenkin jos sulla syömishäiriötaustaa, en suosittele liikaa pelleilemään syömisten kanssa; ennemmin 2-3 rankkaa salitreeniä per vko isoilla painoilla ja syöt kunnolla, sentit lähtee silmissä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän