Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä olen lihonnut aina imetysaikana?

Vierailija
24.08.2009 |

Olen syönyt aivan samalla lailla kuin aina, en herkuttele. Painoa on aina tullut lisää imetysaikana. Vauvat ovat olleet huonounisia ja syöneet yölläkin tiheään, että luulisi painon putoavan nopeasti. Kun imetykset ovat vähentyneet tai kokonaan loppuneet, n paino aina pudonnut nopeasti normaaliin lumkemiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos syöminen ei ole lisääntynyt niin sitten olet liikkunut vähemmän.

Vierailija
2/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ihmettelin asiaa ja ajattelin etten omasta mielestäni syönyt paljon mutta sitten kun imetys loppui, ruokahalu pieneni ja makeanhimo hävisi. Eli kyllä mulla ihan selkeästi syömisestä johtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet koko ajan tissillä. Mutta eikö imetys vie tosi paljon energiaa?

Vierailija
4/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetys muistaakseni noin 500 kcal / päivä. Mutta helppohan tuo on tietysti syömällä täydentää, ihan huomaamattaankin.

Vierailija
5/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt syödä hyvin ja riittävästi(paljon...), jota maitoa tulisi paljon. On ehkä pikkasen mennyt överiksi...

Vierailija
6/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan herkkuja. Ekan imetysajan jälkeen ole 2 seuraavan vauvan kanssa mitannut syömiseni ja samaa perusruokaa on ollut koko ajan.

Vierailija
7/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys saattaa lisätä törkeästi ruokahaluja ja oplet huomaamattasi syönyt silloin normaalia enemmän. Turha väittää muuta, koska imettäminen nyt ei vaan lihota vaan se mitä suuhusi laitat!

Se on lihonut, ei lihoNNut.

Vierailija
8/8 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strassitilassa ihmisen rasva-aineenvaihdunta muuttuu ja elimistö alkaa säästää rasvaa pahan päivän varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi