Kuinka yleistä on, että menkat tulevat, vaikka olisi raskaana?
Yritystä on takana kolmisen kuukautta ja pari viikkoa sitten tuli menkat. Tein ennen menkkojen alkamista raskaustestin, kun tuli saman tyyppistä pahoinvointia, kun ekaa odottaessa. Normaaleista syömisistä huolimatta housuja puristaa kovasti ja närästää. Mitä mieltä olette, olisinko raskaana?
Kommentit (6)
että ihmettelen kuinka jollain voi tulla normaali vuoto ja silti olla raskaana. Jos valuu kuin härän kurkusta ja supistelee, niin miten sinne mikään alkio voi enää jäädä kehittymään? Kohdun limakalvohan vuotaa pois ja sen mukana mahdollinen alkio.
se onkin semmosta tuhruttelua vaan yleensäkin mutta pitkään, ettei ero ollut niin suuri..
minulla on tullut yhdet valemenkat. Olivat niukemmat kuin normaalisti ja lyhyemmät, mutta silti selkeät menkat.
mutta oli spontaani keskenmeno vkolla 9+0
Aivan samat oireet kun menkoissa, olin ihan varma että oli menkat, mutta kohtu olikin tyhjä :(
Mulla oli kierto sekasin pillereiden jälkeen ja menkat kesti aina pari viikkoa kerrallaan.. viimisellä kerralla kesti sitten vaan viikon ja ajattelin että no rupeaa edes se normalisoitumaan. Menkkojen jälkeen tuli kuitenkin outo tunne ja ostin testin ihmetellen samalla että mitä hittoa mä tällä nyt teen... no, ruutuun päsähti saman tien kaksi viivaa ja raskaana sitä oltiin. Nyt se viiva on 1,5 vuotias miehenalku:) Että joo, näin voi käydä.