Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osallistuuko teillä mies vauvan yösyöttöön jos pullomaidolla vauva?

Vierailija
24.08.2009 |

pitääkö mies herätellä vai osallistuuko itse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei osallistunut. Toisaalta ei mulla ollut mitään jaksamisvaikeuksia, lapsemme tapasi herä kerran puolen yön jälkeen ja seuraavan kerran joskus 5-6 välillä aamulla, joten univajetta ei juurikaan tullut.

Vierailija
2/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi olevansa kuitenkin hereillä kun vauva herää joten hän voi kuulemma hoitaa syötöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osallistu, minä kotona joten hoidan tottakai yö syötöt.

Vierailija
4/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paljon pienempi unentarve kuin minulla, lisäksi hän herää herkemmin kuin minä. Olisin ollut ihan raato jos minun olisi pitänyt hoitaa kaikki yösyötöt edes silloin kun olin kotona (jaoimme vapaat puoliksi).

Eli minun ollessani kotona ja miehen ollessa töissä minä syötin lapsen silloin kun miehen piti lähteä aamulla töihin ja mies muulloin.

Silloin kun olimme molemmat kotona mies hoiti suuremman osan yösyötöistä.

Kun minä olin töissä ja mies kotona, mies hoiti lähes kaikki yösyötöt.

Minä en edes herännyt välttämättä vauvan itkuun enkä nykyisinkään herää välttämättä, jos lapsilla on joku ongelma yöllä. Mies herää aina ja raportoi minulle aamulla yön tapahtumat (tai joskus toki herättää jos joku isompi härdelli) ;)

Onneksi kaikki lapsemme ovat olleet aika hyviä nukkumaan.

Vierailija
5/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies syöttää aina öisin. Neiti herää nyt 5 kk iässä yhden kerran syömään ja muutaman kerran kitisee pienesti kun esim. tutti on tippunut. Mies syöttää ja minä hoidan tutin nostot suuhun. Järjestelmä toimii erittäin hyvin! Minunkaan mieheni ei tarvitse läheskään niin paljoa unta kuin minä, joten tämä on paras ratkaisu. Alussa kun neito söi useammin ja minä ajattelin, että kun mies kerta lähtee kuudeltä töihin niin minun täytyy syöttää ja olinkin sitten niin kamalan väsynyt. Nyt olen PALJON pirteämpi... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi