Tätä salkkarien jaksoako nyt on odotettu koko kesä?!!
Kommentit (22)
nää nyt on näitä basic-räjähdyksiä, mitä ain välil tulee".
vihkimässä...
En aatellut... No, hyvä kun säilyi hengissä ja yleensäkin edes likaamatta itseään
se on sarja, mielikuvitus sellainen, ei tosielämää...yrittäkää jo tajuta.
katsokaa SAIRAALA, jos tosielämää on kivempi seurata.
jos on pakko tehdä ohjelmaa, niin eikö sitä voi tehdä sitten kunnolla. Paskatkin näyttelijät olis silti voineet vetää roolinsa paremmin. Oli vähän korkealentoista..
ap
Meidän 8v meni kaverilleen leikkimään ja katseli siellä, koska olin kieltänyt ja tiesi, ettei kotona näe! Myönsi heti tekosensa ja totesi, ettei ollut edes yhtään paha! Samaa mieltä minäkin olin, se päätösjakso keväällä oli mielestäni pahempi!
jakso se vasta jännästi loppuukin, eli lopeta lukeminen jos et halua tietää huomisesta :)
Ismo menee katsomaan Sallaa ruumishuoneelle, jotta uskoisi varmasti Sallan kuolleen ja puhuu Sallalle hyvästi ja lopuksi suutelee Sallaa...ja Sallan suu liikkuu suudelman jälkeen !! Ja siihen jäi tiistainen jakso.
Ja sebastian menee katsomaan sitä ööö tyttöä sairaalaan ja sen tytön isä onkin siellä ja Sebastian huutaa tai ei nyt ihan huuda mut kuitenkin: ISÄ, ja tajuaa hänen isänsä olevan elossa ;)
Lasse pyytää seppoa avaamaan paulan asunnon oven ja seppo lähtee itse mukaan jotta ei lasse saisi ongelmia, eivät löydä vihjettä paulan olinpaikasta.
Joonatan lähtee etsimään Lassen kanssa Paulaa ja vauvaa.
...ja mitäs vielä huomises jaksos tapahtuikaan..ööö ei meinaa muistaa :)
Siinä varmaan "tärkeimmät" ja muuten sellaista piidapaadaa jakso...
olenko ainoa tässä takapajulassa, joka ei seuraa kyseistä ohjelmaa lainkaan? Käpälää pystyyn!
Uteliasuus vei voiton ja pitihän se lukea..noh, voi katsoa sit huomen puolella silmällä.
olenko ainoa tässä takapajulassa, joka ei seuraa kyseistä ohjelmaa lainkaan? Käpälää pystyyn!
turhaa spekulointia kevään jaksosta ollut ja kamala haloo, ja miksi?? Sehän oli vaan ohjelma..huoh.
Nolottaa myöntää, että ajattelin katsella tuon jakson, vaikken mikään salkkarien aktiiviseuraaja ole koskaan ollutkaan. Eihän tuossa tapahdu mitään, näyttelijät huonoja jne. Nyt muistan, miksi sarja ei ole koskaan sytyttänyt.
Nolottaa myöntää, että ajattelin katsella tuon jakson, vaikken mikään salkkarien aktiiviseuraaja ole koskaan ollutkaan. Eihän tuossa tapahdu mitään, näyttelijät huonoja jne. Nyt muistan, miksi sarja ei ole koskaan sytyttänyt.
hoh-hoijaa...
ap
Oikeasti olisi kaikenlaista hässäkkää ja pelastajat ohjaisivat uhrit pois tieltään työtään häiritsemästä.
ja kai sieltä pitää lähteä, että poliisit pääsee tekemään työnsä... Mä oon liian vanha tommosille ohjelmille...
olisiko ollut pientä vaivaa soittaa SPR apuun ja maksaa vähän ensiaputaitoisille
Sitten se lääkäri, oli itse onnettomuudessa ja lähti työvuoroon ja hoiteli siellä niitä onnettomuuspotilaita
ei mitään uskottavuutta ollut tuossa odotetussa jaksossa
se on sarja, mielikuvitus sellainen, ei tosielämää...yrittäkää jo tajuta.
katsokaa SAIRAALA, jos tosielämää on kivempi seurata.
Iso räjähdys ja kaikki ihmiset oli yhdessä koossa. Joka paikka mustana, mutta ihmiset oli vain vähän nokeentuneet sieltä täältä ja jotain pikku haavoja. Kukaan ei ollu edes shokissa.