Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne farkkuosoksille Helsingissä?

Vierailija
24.08.2009 |

Hermo menee, kun en löydä sopivia farkkuja. Olen tosi hoikka, mutta synnytyksen jäljiltä suht leveälanteinen. Ongelmana on, että farkut, jotka sopivat lantiosta, ovat muualta ihan liian isot. Merkeistä Esprit ei ainakaan sovi alkuunkaan. Nyt olisi tarkoitus hankkiutua Helsinkiin ostoksille. Missä siellä olisi oikein iso farkkuvalikoima ja hyvä palvelu 30+ naiselle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä leveälanteinen ja reisinen. Ei nyt pahasti, mutta kuitenkin. Mistä löytyisi kivoja farkkuja?

Vierailija
2/3 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykästynyt Lee, Tider of Sweden ja Acne -merkkeihin, jotka sopivat hyvin leveällekin lanteelle + kapealle vyötärölle. Vaikka olenkin 30+ ostan pääasiassa farkkuni joko Stockan One Waysta, Kämp Gallerian Tiger of Swedenistä tai Helsinki10:stä (Eerikinkadulla Forumin takana). Diesel Storessa Manskulla (Erottaja) saattaa joskus olla jotain kivaakin. Kannattaa varautua maksamaan farkuista 100-200€.

Carlings, JC, Beamhill, Spirit Store, Vero Moda ja vastaavat teinibutiikin kannattaa kiertää kaukaa, ainakin jos tuumakoko on yli 29 (leveys).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo Stockan One Wayssä ei tunneta käsitettä palvelu eli siellä saat ihan itseksesi sovitella ja etsiä sopivaa mallia, mutta Tiger of Swedenillä ja erityisesti Helsinki10 on hyvä palvelu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi