Suurperheet!! Kuinka usein pääsette miehen kanssa kaksin lomalle?
Tilanne on se että suuren lapsimäärän vuoksi meillä ei ole lainkaan aikaa kahdestaan puhua mitään tärkeitä, ylipäänsä vaan olla kaksin. Nyt olen alkanut miettiä jos yrittäisi saada kaikki lapset hoitoon ja lähtisi miehen kanssa kaksin vaikka mökille.
Kommentit (27)
On oltu sellanen pitkä viikonloppu. Kerran käytiin hakemassa auto Saksasta, kerran olin mukana miehen työreissulla Italiassa. Sit jotain laivaristeilyjä joskus. Lapset on olleet jaettuna molempiin mummoloihin, heitä on 5. Mutta kaipaisin enemmän aikaa puhumiselle ihan arjessa. Se ei ole oikein meidän vahvin juttu. Meidän pitäis opetella hoitamaan avioliittoa. On etäännytty kovasti toisistamme kaiken arjen pyörityksen takia.
3-4 kertaa vuodessa. Meillä mahtava lapsenvahti, joka hoitaa lapsiamme kun olemme lomalla.
saadaan lapsista vapaa viikonloppu. Ei tosin olla suurperhe (3 lasta). Mutta lapset menee nukkumaan iltaisin viimeistään klo 20.30 ja me suunnilleen 23 aikoihin. Joten hyvin jää aikaa keskustella ja sylitellä miehen kanssa. Taidankin tästä häipyä miestä paijaamaan, tuli meinaan juuri kotiin pitkän päivän jälkeen ;)
4 lasta ikähaitarilla 3-13 vuotta.
Kaksi kertaa vuodessa reissaamme kahdestaa ja kaksi kertaa vuodessa koko perheenä.
Välillä menemme kahdestaa patikoimaan, kaupunkilomalle tai olemme kahdestaan kotona.
kesällä juuri kaikki lapset olivat isovanhempien kanssa viikon mökillä ja me olimme mieheni kanssa kaksin kotona.
Nyt syksyllä meille tulee kolme viikonloppua kun on sovittu menoa niin että lapsille tulee hoitaja kotiin viikonlopuksi.
Meille hoitajan löytäminen on helppoa koska me itsekin hoidamme paljon toisten lapsia, vastavuoroisuus pelaa.
Parisuhdetta on kestänyt 21 vuotta, ja koko ajan vaan paranee. Me molemmat koemme että on tärkeää keskustella muustakin kuin arkiasioista.
vanhin lapsi on kohta 20v ja kertaakaan ei olla käyty missään yhdessä lomalla. Vielä menee joku viisi vuotta, että voidaan lähteä vaikka viikonloppulomalle kahdestaan. Itse en usko, että näillä lomilla ja vapailla on mitäänmerkitystä parisuhteen kannalta. Niin monta avioeroa tässä on nähty, joissa on ollut aikaa kahdestaan yllin kyllin. Sitä en tosin kiellä, etteikö se mukavaa voisi olla.
meillä 4 lasta, ikähaitari 1v-11v. Aiemmin meillekin "riitti" illat kun lapset nukkuin mutta kas kun nuo esiteinit ei enää niin aikaisin nukukaan! Toki laitetaa najoissa nukkumaan mutta ihan eri asia monelta uni tulee.
Eniten kaipaan vapaata seksiä miehen kanssa , ilman pelkoja että joku lapsista herää tai on vielä hereillä.. :(
Meillä lapsia ei saa kovin helposti hoitoon, 1-2 kerrallaan kyllä saadaan ja isommat helpostikin vaikka kavereilleen mutta nuo pienet lapset, niitä on vaikea saada hoitoon.
Jatkan vaan haaveilua ajasta miehen kanssa kaksin..ehkä sit joskus.
Rahalla en halua hoitajaa hommata vaan tahdon että lapsille muutenkin tuttu hoitaja hoitaisi. Toki jos olisi rahaa paljon voisi palkata hoitajan joka tulisi tutuksi mutta kun sitä rahaa ei ole.
Niin vastaus kysymykseen: olemme olleet 2 kertaa laivalla ilman lapsia mutta silloinkin oli kavereita mukana, eli "hukkaan" meni sekin. Kerran olemme olleet kaupunkilomalla kaksin mutta silloin olin raskaan ja olin melkoinen kömpelö valas, että se siitä kiihkeästä seksistä ;). Olihan sitä mutta itellä vähän möhköfantti olo!
tänä viikonloppuna oltiin Tallinnassa kahdestaan pe-su.
Lapsia tosin vain 4, en tiedä ollaanko suurperhe. Kyllä me päästään koska halutaan.