Mitä sinussa on fiksattu? Eli onko hiukset värjätty yms. ?
Minulla
- rakennekynnet
- Hiukset värjätty
- Kulmissa kestopigmentointi
- rasvanimu
Kommentit (45)
Kastanja-sävytys hiuksissa. Tosin hiukset sitä värisävyä luonnostaankin.
Haluaisin laminaati kahteen etuhampaaseen. Kerään rohkeutta ja rahaa siihen opertaatioon. Jos joku korjaa silmiään tai lisää rintoihin rasvaa niin kai minäkin voin korjata hampaat, joista kärsinyt koko ikäni..
- laserilla korjattu näkö
- kestopigmentoidut kulmat
- kasvoista ja selästä poistettu luomet
- värjätyt hiukset
Ripset ja kulman värjäytän säännöllisesti, koska niissä ei väriä omasta takaa. Hiuksissa on nyt joku kevytsävyte.
Vartaloa olen muokannut liikunnan ja ruokavalion avulla eli kiinteytystä rintalihaksiin, käsivarsiin, reisiin ja peppuun. Paino tippunut 7kg. Eikö sekin lasketa fiksaamiseksi, vaikkei kirurgin sklapeeria ole käytetty? ;)
- kulmahammas laminaatti.
- botoxia suupielissä.
- värjätyt hiukset
- valkaistut hampaat.
Kerrotko hiukan kokemuksia tuosta laminaatista. Oletko ollut tyytyväinen tulokseen yms?
Nelonen uteliaana kyselee
- hiukset värjätty
- kulmat värjätty
- rinnat pienennetty
- alakertakin kertaalleen kiinnitetty paikalleen
* hiukset värjätty (ja leikattu kanssa)
* 1 luomi poistettu
* ylimääräiset karvat vahattu ja kulmat nypitty
risat poistettu, ja korvissa on ollut putket. Ai niin ja luomia poistettu. Muuten suht luomu tällä hetkellä. Hiuksia yleensä tapaan värjätä mutta nyt on oma väri.
tai siis tällä hetkellä ei juuri ole väriä, mutta ensi viikolla taas on. Lisäksi silmäni on leikattu laserilla.
värjätyt hiukset ja rakennekynnet, nenästä plastiikkakirurgi on poistanut luomen. Aion mennä vaalentamaan hampaani.
- Hiukset värjätty+leikattu
- Tärykalvo paikattu
- Alapäätä tikattu kaksi kertaa
- Kulmakarvat värjätty
- Ripset värjätty
oliskohan muuta?
Lohjennut hammas on minultakin paikattu ja kulmat toki nypin ja muitakin karvoja poistan.
Hiuksia olen värjännyt, mutta nyt en ole aikoihin tehnyt sitäkään.
Olen tumma luonnostani.
- rinnat suurennettu
- botoxia otsassa
- rasvanpoisto ruiske leuan alle
- rakennekynnet
- hiustenpidennys
- värjätyt hiukset
- muutamia luomia poistettu
- valkaistut hampaat
- kulmat nypitty ja kaikki karvat paitsi hiukset postettu
kuulostaa hiirmu pitkältä mun lista. Apua. Nauraaaa...
- rinnat suurennettu
- botoxia otsassa
- rasvanpoisto ruiske leuan alle
- rakennekynnet
- hiustenpidennys
- värjätyt hiukset
- muutamia luomia poistettu
- valkaistut hampaat
- kulmat nypitty ja kaikki karvat paitsi hiukset postettukuulostaa hiirmu pitkältä mun lista. Apua. Nauraaaa...
- rinnat on luonnolisen kokoiset ei siis mitkään yli suuret
- botoxia tai tuota ruisketta ei kukaan tiedä jos en kerro - ainoastaan otsa on sileä
- rakennekynnet on nyt kaikilla
- hiustenpidennys ja värjäys ei ole mikään blondi kiharapilvi vaan ruskea ja suora eikä mikään ylipitkä hirvitys
- ja loput nyt on ihan sitä mitä kaikki naiset tekee joten ihan ok lopputulos
tekstista tietty voi saada kuva naisesta jolla on H kupin rinnat ja blodi kiharatukka ja muutekin aivan barbin näköinen mutta onneksi se ei ole mun lopputulos :)
Itsellä vain rusketus ja hiusväri...
Kamalan näköiset kanjonit nuo rypyt kulmamarvojen välissä, näytän aina ihan vihaiselta.
ei ne botoxit ja silikonit, vaan ne terveet elämäntavat... minusta kauneinta on luonnollisen väriset hiukset, sävytetyt ehkä korkeintaan, puhtaat, mutta ei vitivalkoiset hampaat (ja mitä väliä jos ne nyt eivät aivan millilleen suorassa olisikaan...?), hoikka mutta elämän jäljet kantava kroppa, luonnolliset, lyhyehköt kynnet niiden mauttomien muoviliuskojen sijaan...
Kai mä sitten vaan oon vähemmistöä... :(
Tiedättekö te edes oikeasti, mitä se aine on??
Hiuksia olen värjännyt, mutta nyt en ole aikoihin tehnyt sitäkään.
Olen tumma luonnostani.