Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 ja 13-vuotiaiden mopo-onnettomuun Kerimäellä

Vierailija
24.08.2009 |

siis vanhemmat ovat ostaneet alaikäisille lapsille mopon, joka oli vielä viritetty..... sen siitä saa !

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka monetkin vanhemmat. esim sen, että pyöräily on hyvä harrastus, kypärät päässä ja liikennesäännöt mielessä! lasten ei tarvitse saada KAIKKEA!

Vierailija
62/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä, mekin ollaan joskus maalle muuttoa tehty, mutta en vaan voi ymmärtää tällaista vanhemmuutta.

Mutta kyllä täällä pääkaupungissakin osataan, ipanat menee pikkumopoilla Helsingin liikenteessä vaikka ei osaa edes liikennesääntöjä. Mieheni pelkää lähes joka päivä ajavansa jonkun ipanan päälle kun syöksyvät eteen välittämättä liikennevaloista tai merkeistä.

Meillä on 14 ja 15-vuotiaat ja olen tehnyt selväksi että mopoa en tule heille hankkimaan.

Joo minkätakia ei muka 15vuotiaana mopoa voi hankkia? oletko taas joku yli huolehtiva mamma joka suojelee lapsiaan kaikelta? Aivan järjetöntä touhua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää se turpa kiinni kun et tiedä asiasta muuta kun lehti jutut pässi

Vierailija
65/69 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/69 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun, voi siis jo hyvin

en tiedä sen tarkemmin mitä hänelle kuuluu nykyään ja missä kunnossa on, mutta Kuopiossa hoidossa oleva poika kirjaimellisesti taistelee hengestään edelleen, valitettavasti.

Vierailija
67/69 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/69 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samuraissahan on jo valmiiksi muovinen bensatankki... ja kyllä minä olen ajanut sain ekan mönkijän joskus 3v

Vierailija
69/69 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän poika saa keväällä skootterin mökille. Joka on silloin 11v en aijo ostaa

mitään 120cc mopoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi