G: Koulutuksesi ja nykyinen palkkasi?
Kommentit (87)
On koulutusta vastaava työ kunnalla.
mielenterveys ja päihdetyö koulutuohjelma. teen tutkintoa vastaavaa työtä alle vuoden vakipaikalla. brutto 1690e plus kolmivuorolisät.
Siis miten ja missä muka SH tienaa noin hyvin???Mun bruttopalkka ikälisällä ja henk. koht.lisällä on just ja just 2000 euroa!!!Ja taas kerran tuli mieleen, et eipä ois kannattunut lukea sh:ksi ja kantaa sitä vastuuta, kun kerran lähihoitajana tienaa saman verran ku sh;na!
koulutus artesaani, en tee koulutusta vastaavaa työtä.
johdon sihteerinä, vaatimuksena mm. tradenomin koulutus joka minulla on, palkka 1800 €, nousua luvassa n. 4 vuoden kuluttua. ja ihan oikea palkka on, työehtosopimuksen mukainen. ja suuressa kaupungissa.
Joku tuolla pisti liikevaihdon tuloksi, itsellä liikevaihto 450-650 t€/a, tulot 40-80 t€/a. Koulutus YO.
Brutto 2250. En tee koulutus vastaavaa työtä.
palkka 3000€/kk ja satunnaisia bonuksia.
3600e/kk
Teen koulutusta vastaavaa työtä.
brutto 4250 € + vuotuiset bonarit.
Teen koulutustani vastaavaa työtä.
Mikä nyt sitten on koulutusta vastaavaa työtä... liiketoimintapuolella olen tarvinnut esim. logistiikka- ja laskentaosaamista paljon, toisaalta välineosaaminen on hankittu työelämässä
Opiskelen, mutta olin kesäduunissa.
11,42€/h, ravintolapäällikön sijaisuus. Työ oli piirunverran koulutukseni yläpuolella, mutta pärjäsinpähän kumminkin.
Maanantaina pääsee taas kouluun, ihanaa...
2000e/kk, teen koulutustani (syventävä osio mielenterveystyö) vastaavaa työtä eli mielenterveyshoitajana väkivaltaisten psykoosipotilaiden osastolla, päivätyö.
se OTK
Ehkä sä oot vaan väärässä duunissa?
Nim. toinen OTK, palkka 6.900
n. 3500 brutto.
Tulkinnan varaista teenkö koulutusta vastaavaa työtä. Yrittäjänä toimin.
eli luokanopettaja. Brutto 2360 kuussa. Kokemusta n. neljä vuotta ei vielä ikälisiä.
Lisäksi ilmainen terveydenhoito ja lääkkeet ja henkilöstorahasto.
Teen koulutustani vastaavaa työtä.
teen koulutustani vastaavaa työtä.