G: Koulutuksesi ja nykyinen palkkasi?
Kommentit (87)
Olen koulutusta vastaavassa työssä, lastentarhanopettajana pk:ssa.
bruttopalkka 2450 €/kk, vastaa koulutusta. Sen lisäksi olen tehnyt 4 vuotta arki-iltaisin siivouskeikkaa yhteen leipomoon, saan siitä n. 400 € näppiin kuussa.
en tee koulutustani vastaavaa työtä, en sinne päinkään.
Olen opettajana ammattikorkeakoulussa. Opetan niitä samoja aineita, joita itse aikanaan opiskelin sivuaineina. Lisäksi minulla on ammatillisen opettajan pätevyys.
Nyt on hiljainen periodi...ja roikun täällä.
32
ja brutto n. 2500e/kk. onko todella niin, että luokanopettajille ja lastentarhanopettajilla huonompi palkka? itse teen koulutusta vastaavaa työtä.
KTM ja brutto 6500 plus auto ja terveydenhuolto. Mahdollisuus 19% vuosipalkan bonukseen.
Brutto 3600 e/kk. Teen koulutusta vastaavaa työtä.
1500€/kk. Teen koulutustani vastaavaa työtä huonolla palkalla.
2000 e/kk. Aloitin työt tässä kuussa.
2000 e/kk. Aloitin työt tässä kuussa.
Onko totta että melkeinpä pelkkiä korkeakoulutettuja täällä av palstalla?? Jutut on kyllä pääsääntöisesti pehvasta..
En tee koulutustani vastaavaa työtä.
Nykyään kun katsos suurin osa naisista ON korkeasti koulutettuja : )
että näihin kyselyihin vastaavat mieluummin ne, joilla on ok palkka, sillä eipä sitä nyt välttämättä kotihoidon tukea halua tällaisessa ketjussa tuloiksi ilmoittaa.
no mikäs kumman ihme se nyt on???
Nykyään kun katsos suurin osa naisista ON korkeasti koulutettuja : )
nykypäivänä naiset on korkeakoulutettuja. Mutta ihmettelen vaan av-palstan tasoa, se ei ole mitenkään korkea vaikka näyttäisi järki-ihmisiä olevankin paikalla.
Tällä hetkellä olen hoitovapaalla, mutta periaatteessa työ vastaa koulutusta (ennen korkeakoulututkintoa, suoritin opistoasteisen tutkinnon).