Mitenkäs se greippimehu nyt toimi ja milloin sitä piti nauttia?
ostin sitä jo jääkaappiin,ku muistin et ekan yrityksessäki sitä join ja aattelin nytkin men samalla linjalla. tänään alko vikat menkat ja alotamme vauvan yrityksen. (huomatkaa itsevarmuus, vikat) Muistaisin et sitä juuaan mukipäiväs mut oliko se sit lähellä ovulaatioo vai miten? koitin ettii greippimehusta juttui täält mut ei osunu silmään. kiitos jo etukäteen
Kommentit (3)
...se menee näin, eli menkoista ovikseen asti juodaan sitä greippimehua, ja kait joku "normi" annos päivässä riitää. Itse join n. 1,5 dl päivässä. Sen pitäs lisätä niitä limoja ja sitä kautta simppojen matkaa munasolulle.
Itse vain jätin sen greippimehun pois, kun teki päin vastoin, eli vähensi sitä hedelmällistä limaa multa. Samaa olen lukenut muillekin tapahtuneen, eli jos juotte sitä mehua, tarkkailkaa myös limojen määrää, että miten sille käy.
Mä join lasillisen sitä päivässä km:sta lähtien, silloin jutun siitä jostain pongasin..
Sen jutun mukaan se auttaa paksuuntamaan kohdun limakalvoja, jotta alkio pääsee kunnolla kiinnittymään ja "pysyy kyydissä"....
Mutta tiedä häntä =)
Meillä kyllä tärppäsi ekasta kierrosta ilman jälkivuotoa... Mutta olen kyllä aiemminkin tullut ekasta kierrosta raskaaksi...
fantasy rv8+6 = toivotaan, että mehusta on ollut apua ja pikkuisella on nyt "limaiset" oltavat ;D
Tässä jo itseasiassa monta viikkoa on pohdintana ollu mihin toi legenda perustuu... olen sitä aina ajoittain jossain kyselly mutta vastausta ei ole tullut...
nimim. tänään greippimehua ja greippejä ostanut :D