Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivomus kaikille kanssaihmisille: Olen laihduttanut paljon ja

Vierailija
23.08.2009 |

aion vielä laihduttaa. Tavoite on miinus 40 tai miinus 50 kiloa. nyt on jo pudonnut paljon. Toivon että ette noteeraisi painonpudotustani mitenkään. Olen aivan sama ihminen, on kilomäärä sieluni ympärillä mikä tahansa. En välitä naapureiden, työkavereiden enkä sukulaisten kanssa keskustella rasvasolujeni koosta. Mieluummin keskustelen ihan niistä samoista asioista kuin tähänkin asti. Jos kommentoitte ulkonäköänne ihastuneesti, minulle tulee sellainen olo, että mikä minussa oli aiemmin vikana, miksi en kelvannut teille sellaisena kuin olin. Minä laihdutan vain terveydellisistä syistä eikä minua kiinnosta niin henkilökohtaisia tietoja jakaa muiden kanssa. Painonpudotus on aika intiimi asia.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta löytyykin nuo opiskeluvuodet ja kaksi tutkintoa takaata ja mainitsemasi hyvin yleinen yo-lahja on kymmenisen vuotta jo mukana kulkenut. Sinulle taas suosittelisin yksinkertaista peiliin katsomista ja tosiasioiden hyväksymistä. Ulkomuotoasi BMI:n ollessa reilusti ylipainon puolella et vaatteilla pysty kanssaihmisiltäsi peittämään. Anteeksi, että tuhosin illuusiosi ja sanoin tämän ääneen. Elämä on kovaa.

seura tekee kaltaisekseen... sekä fyysisesti että psyykkisesti... whatever it means...

ap

Vierailija
42/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noilla käytöstavoilla on tulla tänne mainostamaan käytöstapakirjoja.

Ilmeisesti et ole sinut itsesi kanssa. Yritä työstää asiaa, se rumentaa sinua ihmisenä. Juuri sitä sieluasi, joka siis on sama nyt kuin aina ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmeen loukkaavaa voi olla siinä, että laihduttamistasi ihaillaan! Ota huomioon, että enemmistö suomalaisista laihduttaa ainakin välillä, joten kyse on hyvin samankaltaisesta, terveyteen ja ulkonäköön liittyvästä tsemppaamisesta kuin vaikkapa tupakoinnin lopettaminen. Jos kehun jotain tupakoinnin lopettamisesta, olen aidosti iloinen hänen puolestaan, enkä nyt AINAKAAN halua sanoa, että hän oli tupakoidessaan ikävä ja huono ihminen.

ap[/i Jos ajatellaan että laihtumisesta (positiivinen asia) ei voi mainita, niin sama asia pidemmälle vietynä tarkoittaa, että mistään ihmisen elämässä tapahtuvasta positiivisesta asiasta ei saa puhua. Tämähän viestittää ap:n mukaan sitä, että aiemmin kaikki asiat oli pielessä: Eli jos kehun uutta sohvaasi, se tarkoittaa että, vanha oli mielestäni kamala. Jos olen onnellinen uudesta työpaikastasi, oli minusta vanhassa duunissasi jotain vikaa. Jos olen onnellinen, että olet löytänyt uuden miehen, en pitänyt sinusta sinkkuna... Jatkanko vielä?

Ap ei ymmärrä, että muut noudattavat vain niitä hänen peräänkuuluttamiaan hyvä käytöstapoja, kun he kehuvat hänen laihdutustaan.

Ihmisten saavutuksia ON tapana kehua.

Niin simppeliä se on.

Vierailija
44/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap on joku outo, joka kirjottaa JOKA IKISELLE palstalle millon mistäkin. On mahdottomuus, että samalla muijalla on kaikki raskauteen liittyvät erikoisuudet ja kysymykset, kaikki puolisoon liittyvät, välillä puolisoa taas ei ole ja siihen liittyy ties mitä, välillä se puoliso on väkivaltanen, välillä ollaan lihavia ja välillä laihoja, lastentarvikkeista on kommenttia ja ihmetystä joka lähtöön, samoin kasvatuksesta, autoista ja ihan mistä vaan... Tää tyyppi tarttes sympatiaa lähinnä psykiatrian osastolta... älkää jaksako enää ees kommentoija sen juttuja...

Vierailija
45/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noilla käytöstavoilla on tulla tänne mainostamaan käytöstapakirjoja. Ilmeisesti et ole sinut itsesi kanssa. Yritä työstää asiaa, se rumentaa sinua ihmisenä. Juuri sitä sieluasi, joka siis on sama nyt kuin aina ennenkin.

Ota sinäkin pari. *ojentaa*

ap

Vierailija
46/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että hän on epävarma saavutustensa suhteen. Tosi on, että hyvin harva roimasti laihtunut pysyy uusissa mitoissaan - kaiketi hän pelkää repsahtavansa taas. Ja siksi ei halua, että laihtumisestaan tehdään numeroa.

En muuten voi ymmärtää, miksi hän voi keksiä tuollaisia ikäviä taustavaikuttumia ihmisten kehuille ja kokea kiusalliseksi onnittelut ja kehut.

Vierailija
47/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten saavutuksia ON tapana kehua. Niin simppeliä se on.

Olen muuten huomannut että minulla on enemmän poskissa ryppyjä nyt kun olen laihtunut. Wautsi mikä saavutus!

ap

Vierailija
48/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että hän on epävarma saavutustensa suhteen. Tosi on, että hyvin harva roimasti laihtunut pysyy uusissa mitoissaan - kaiketi hän pelkää repsahtavansa taas. Ja siksi ei halua, että laihtumisestaan tehdään numeroa. En muuten voi ymmärtää, miksi hän voi keksiä tuollaisia ikäviä taustavaikuttumia ihmisten kehuille ja kokea kiusalliseksi onnittelut ja kehut.

ap

Vierailija
49/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin ongelmat raukka.

Vierailija
50/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin ongelmat raukka.

ap

Vierailija
51/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuroottinen yksilö! Aion jatkossakin kehua kavereitani milloin mistäkin, ja sorry nyt vaan, jos sinä harvinaisena poikkeuksena koet sen ilkeilyksi. Se on SUN ongelmasi, jos et saa suutasi auki.

Vierailija
52/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva päätös, ja henkilökohtainen! Tsemppiä matkaan =).

Vierailija
53/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuroottinen yksilö! Aion jatkossakin kehua kavereitani milloin mistäkin, ja sorry nyt vaan, jos sinä harvinaisena poikkeuksena koet sen ilkeilyksi. Se on SUN ongelmasi, jos et saa suutasi auki.

Nytkin se on aika auki.

ap

Vierailija
54/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin rukoilla puolestasi illalla nukkumaan mennessäni. Voimia aapee.

Vierailija
55/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva päätös, ja henkilökohtainen! Tsemppiä matkaan =).

ap

Vierailija
56/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin rukoilla puolestasi illalla nukkumaan mennessäni. Voimia aapee.

ap

Vierailija
57/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulet joskus vastaan, niin voin kehua sinulle saavutustasi aivan henkilökohtaisesti :)

Olen muuten huomannut että minulla on enemmän poskissa ryppyjä nyt kun olen laihtunut. Wautsi mikä saavutus!

ap

Vierailija
58/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deal with it.

Suurin osa lihavista on syönyt itsensä siihen kuntoon, heillä in siis ns. huonot elämänTAVAT/ruokailuTOTTUMUKSET. Sairaudet ovat erikseen. Mutta en silti vertaisi tupakointiin, vaikka tapoja ovat molemmat.

Olisit ap saanut ekan viestisi johdosta minulta sympatiat, mutta oletkin niin hölmö omassa pienessä kuplassasi ettet niitä tarvitse. Toki kaikki pitävät sinua parempana ihmisenä aloitettuasi terveellisemmät elämäntavat, heidän ei enää tarvitse pelätä että syöt itsesi hengiltä.

Ja se läski näkyy ulospäin.

Vierailija
59/59 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deal with it. Suurin osa lihavista on syönyt itsensä siihen kuntoon, heillä in siis ns. huonot elämänTAVAT/ruokailuTOTTUMUKSET. Sairaudet ovat erikseen. Mutta en silti vertaisi tupakointiin, vaikka tapoja ovat molemmat. Olisit ap saanut ekan viestisi johdosta minulta sympatiat, mutta oletkin niin hölmö omassa pienessä kuplassasi ettet niitä tarvitse. Toki kaikki pitävät sinua parempana ihmisenä aloitettuasi terveellisemmät elämäntavat, heidän ei enää tarvitse pelätä että syöt itsesi hengiltä. Ja se läski näkyy ulospäin.

Nyt menen iltapalalle. Kiitos kaikille fiksuille keskustelijoille. Olette empaattisia ja ihania. Tämä tarina ei ollut tosi :))

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme