Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
pikanen: onko kitoriskiihotin elektroniikkaromua???
23.08.2009 |
kierrätysasemalle viemässä kampetta ja mietin voisko ton risan delfiini laittaa kyytiin..
Kommentit (7)
mitä ihmeen noloa siinä on? outoo.. mutta tänks, vien mukana ja kait ne sanoo jos ei kuulu sinne :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menet pokalla tiskille, kaivat vehkeen pahvilaatikosta ja kysyt, mihin se pitää laittaa. :)
säälikää minuakin lto:n työssäni, älkää tuoko lapsia hoitoon. ei ap
äijiä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedoksi, meidän kierrätysasemalla oli näköjään sellaiset häkit, joihin sai ihan itse käydä romunsa kippaamassa. Ei siis tarvitse antaa vanhoja sauvoja kelleen käteeen jos nolottaapi ;D ap
Alue: Aihe vapaa
tavalliseen roskiin..