Onpa ollut ihana viikko, kun mies on poissa
Olisi oikeasti kivaa olla yh, jos talous ei kärsisi. Saisin päättää kaikesta itse. Mies hannaa kaikessa vastaan, ja on epäsosiaalinen. Nytkin kun ollaan kolmestaan, niin ollaan kyläilty ja meillä on käyty kylässä (mies ei tykkää vieraista).
Jos olisin yh, lasten päiväkotikin olisi eri (montessori, joka on 2 km päässä, mies halusi lähipäiväkotiin vaikka ei oo nyt 2 päivökotivuoden aikana kertaakaan hakenut).
Matkusteltaisiin, ja syötäisiin erilaista ruokaa... saisin sisustaa mieleni mukaan jne.
Joskus haaveilen että jään leskeksi, että voidaan asua tässä ja saada hyvät vakuutusrahat joilla maksetaan loppu asuntolaina + jää silti hyvät pesämunat lapsille ja ei tarvi erota riitaisesti. Mun palkalla kyllä eletään ok, jos ei oo lainanmaksuja.
Huomenna hän tulee, ja ärsyttää jo nyt.
Kommentit (47)
siis taloudellisesti, mutta uutta kotia on hankalaa maksaa yksin noillakaan tuloilla. Pitäisi kuitenkin melkein olla 3 makuuhuonetta, että kaikilla on omat huoneet. Asutaan pk-seudulla, ja hinnat on korkeat.
Toki jos erottaisiin, tästä puolet on mun.
Olen myös miettinyt, että otan rakastajan. Mies on kyllä ihan hyvä sängyssä ja ei oo siinä lainkaan itsekäs. Mutta kun ei oo oikein enää kivoja tunteita, niin seksissä aattelen aina ihan muita ihmisiä. Olen kerran pettänytkin vajaa vuosi sitten joulun alla, mutta peräännyin heti, kun se mies tahtoi, että eroan ja alan hänen kanssaan suhteeseen.
Jos eroan, niin en tosissaankaan halua uutta miestä arkeeni... jonkun rakastajan voisin ottaa, siis seksiä/kumppanuutta, ei mitään uutta miestä meidän perheeseen.
En oo mikään lapsi ja tää ei oo eka suhteeni, olen jo 35 v.
Olen joskus puhunut, että hänen avioliittokäsitykset on jostain sukupolvien päästä, ei edes meidän vanhempien ajoilta vaan isovanhempien. Hänellä oli vanhat vanhemmat, olivat yli 40 v, kun hän syntyi ja ovat siis nykyään kuolleet. Ehkä nuo avioliitto- ja naiskäsitykset on sieltä peräisin. Hän on myöntänytkin sen, mutta jaksaa vaan vähän aikaa olla ihmisiksi eli muistaa, että ei ole mikään perheen pää siinä mielessä että päättää kaikki perheen asiat.
ap
koska joku poliisi näkisi heti, että salaan jotain tai puhun ristiin ym.
Yleesähän jos on epäselvä kuolemantapaus, niin puolisoahan epäillään kyllä automaattisesti, enkä varmaan osaisi niin hyvin peittää sitä tekoa.
ap
Siinä pilaat vain oman ja lastesi elämän. Vastoin yleistä harhakäsitystä, poliisit ei ole tyhmiä...
Ei tykkää kenestäkään ihmisestä, kaikki pihan lapset on sen mustalla listalla.
Harrastan puutarhanhoitoa, joka saa mieheni raivoihin, koska siihen menee paljon rahaa.
En saa hoitaa pihaani silloinkun haluan.
Minä rakastan kukkia enemmän, kuin miestäni ja puutarhan hoidosta en luovu.
rakastin kyllä kun mentiin naimisiin. Mutta hän on niin joustamaton, kaikki pitäisi mennä kuinhän haluaa. Musta tuntuu, että en saa olla oma itseni tässä suhteessa, hän tukahduttaa mut, laittaa lasikuvun päälle, enkä pääse pois... ap
Olet siis oikeasti ninsaamaton tossukka, ettet osaa tehdä itse päätöksiä oman elämäsi suhteen!!?? OMG.... mikä älykääpiö.
T. Mies
koska mies ei muutu.
Osaan tehdä päätöksiä itse, mutta mies koettaa joka välissä alistaa. Ja kun olin kotiäitinä, hän käytti muhun taloudellista valtaakin.
Vaihtoehdot on mun nähdäkseni terapia, ero tai että mies kuolee.
ap
rakastin kyllä kun mentiin naimisiin. Mutta hän on niin joustamaton, kaikki pitäisi mennä kuinhän haluaa. Musta tuntuu, että en saa olla oma itseni tässä suhteessa, hän tukahduttaa mut, laittaa lasikuvun päälle, enkä pääse pois... ap
Olet siis oikeasti ninsaamaton tossukka, ettet osaa tehdä itse päätöksiä oman elämäsi suhteen!!?? OMG.... mikä älykääpiö.
T. Mies
ei näe ap;n miehessä mitään kummaa, vaan ap on vaan niin tossukka, ja sitä saakin alistaa...
Pistää vihaksi, että ilmeisen hyvin koulutettu nainen (näkyy tekstissä + palkka on noin hyvä) on tuommoisessa suhteessa, varmaan on pelollakin alistettu!
Noissa suhteissa saattaa kyllä tulla sitä väkivaltaakin.
T. Mies
Siinä pilaat vain oman ja lastesi elämän. Vastoin yleistä harhakäsitystä, poliisit ei ole tyhmiä...