Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auringonotto ja naapurin mies

Vierailija
22.08.2009 |

Otan aurinkoa mielelläni takapihallamme siksi että yleisöä olisi mahdollisimman vähän. Koko kesän on tapahtunut niin että aina kun menen bikineissä nurmikolle makaamaan niin naapurin mies ilmestyy "puuhastelemaan" heidän takapihalleen. Koskaan hän ei saa mitään aikaan vaan on tekevinään. Ja todella usein juuri silloin hänellä on minullekin asiaa. Se mikä tässä on ongelma on se, että aluksi minua ärsytti tälläinen tosi paljon ja menin usein melkein heti sisälle kun mies pölähti pihalleen. Viime viikkoina jostain syystä se onkin alkanut tuntua hyvältä ja olen jopa miettinyt että mitkä bikinit olisi parhaimman näköiset yms. Ja sitten häpeän kuitenkin ajatuksiani. Nykyään ei enää edes hävetä. Oma mieheni ei ole huomannut koko asiaa ja nyt mietin että miksi ajattelen näin. Onko muilla palstalaisill samoja kokemuksia? Mitä tästä pitäis ajatella??!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hänen rouvansa? Jos vaikka mies hakee susta vähän päiväunimateriaalia;)

Vierailija
2/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonottokelit vähenevät joten pian saat vetää toppatakin yllesi ja kyräillä naapuriasi pipon alta entiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on viiskymppinen (ei mikään komistus) ja minä olen 29. Olen aina ollut vähän pyöreä ja koko juttu hivelee ihanasti itsetuntoa. Silti vähän häiritsee kun oma mies ei tiedä mitään ja... en tiedä, tuntuu kummalliselta koko juttu.

Vierailija
4/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen on ihan ok ja jos se ei ole pettämistä niin kun ei tunnu olevankaan niin anna mennä vaan. Niin kauan kun kelejä riittää!

Vierailija
5/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät siitä juuri, tuon itsetunnon takia. Voithan sen miehellesi kertoa, ainakin että mies osuu monesti pihaan kun sinäkin sinne menet.