Noloin fb-statuksen päivittäjä
Kommentit (71)
päivitykset ovat niitä jotka kirjoittavat esim: "voi ei mitä tapahtui", "tää on taas tätä", "siis olisi pitänyt arvata" jne jne. Eli haluavat kyselyitä omiin kommentteihinsa. Miksi ei voi saman tien kertoa mitä tapahtui jne.
Toinen ärsyttävä ryhmä on sellaiset jotka kirjoittavat tosi harvoin ja kun saavat jotain sinne rustattua on se hehkuttamista. Esim. Terveisiä täältä Bahaman rannalta. Pitäisikö mennä rannalle kun on niin kuuma..
Sitten oikeesti oli huvittavaa jotkut laittoi kännykällään viestiä M:n konsertista..haloo, eikö malteta odottaa et pääsee kotiin vai onko enää ihmisillä elämää ilman fb:a?
Täytyy sanoo, että FB:n kautta yhden mieheni sukulaisen mies on saanut itsensä vähintäänkin outoon valoon statuksillaan. Vaikka olisi kuinka huumorilla matkassa, niin kaikki se seksismi ja ryyppääminen ovat kyllä ihan liikaa, varsinkin kun muuteen yrittää antaa itsestään AIVAN päinvastaisen, hyvän perheenisän, kuvan. Alkanut ihan säälittään sen vaimo, josko heillä onkin ulospäin kaikki vaan kulissia :/
En liioin voi sietää näitä toistuvia/jatkuvia tekemispäivityksiä, siis ketä kiinnostaa juoko joku kahvia nyt tai siivooko tai jotai muuta..
joo mä tiedän JUST ton tyypin, joka koko ajan statuksillaan suorastaan kerjää, kysykää nyt mikä mun elämässä on vialla!! Yleisin otsikko sillä tyypillä on "voi v***u ku mua v***ttaa"..
Siihen pitäisi vissiin kaikkien reagoida heti, mikä hätänä -kysymyksillä... ÄRSYTTÄVÄÄ
Jatkuvasti toitottaa Egyptiläisestä miehestä, johon on rakastunut lyhyellä lomallaan, jok aon NIIN IHANA ja nyt kohta enää niin ja niin montaa kuukautta / viikkoa, kun pääsee hänen ihanuutensa luokse. . .
Jos opettajalla ei ole oppilaita/heidän vanhempiaan fb-kavereina, saa hän kirjoittaa statukseensa mitä tahtoo. Hänhän on voinut rajata statustekstien näkyvyyttä niin, että vain harvat ja valitut ystävät näkevät ne.
Tosin hän tuskin on varautunut siihen, että joku näistä "ystävistä" kirjoittelee aiheesta keskustelupalstoilla.
Mielestäni tuo päivitys on ihan hauska. Tuollaistahan sitä kavereiden kesken joskus heitetään oikeastikin jutellessa, jos on ollut huono päivä.
Mulle tulee hyvä mieli, jos vaikkapa kaverini kirjoittaa, että kahden lapsen hoitamisen ohella on saanut siivottua kämpän lattiasta kattoon. Ja on on myös mukava lukea, että toisella kaverilla on hirveä liikuntainnostus ja kokeilee harva se päivä uusia lajeja.
Mutta ehkä olen sitten poikkeus, kun mulla on kavereina vain ihmisiä, joista välitän ja joiden kuulumiset kiinnostaa.
Ainoastaan yhden kaverin tekemiset olen piilottanut, koska hän teki jatkuvasti noloja testejä tyyliin "millainen paska olet". Ei ehkä edes tajunnut, että julkaisi tulokset aina... Silti käyn hänenkin sivullaan usein lukemassa, mitä muuten kuuluu :)
mut ainakin mua huvittaa erään kotiäidin 5 kertaa päivässä raportoimat "pikku kallen pylly on nyt pesty, ja pikku ville sanoi sitä ja tätä. heh heh"
Ja se joka iltainen "korkkas siiderin"..
Pienet on sisällöt elämässä..
Ja sit muutamat 35-40 vuotiaat ikiteinit jotka dokaa, ja sit ne dokaa ja sit taas dokataan..
Ja sit nää miehet joilla on "lapsiviikonloppu"..
Sekin pitää kertoa joka kerta, ja kuinka sillon käydään lapsen/lasten kanssa siellä täällä ja tuolla, mut sit kun seuraava perjantai koittaa niin kalja/viinaralli on taas päällä..
Ja muutama baarissa työskentelevä.. joka pe ja la kun on työvuoro napsahtanut niin kerjätään kavereita tulemaan kyseiseen räkälään kököttämään.. Hoh hoijaa.
Ja entäs "runoilija" jolla joka kerta on joku sepustus tyyliin "olen niin yksinäinen, teen kohta suurinpiirtein itsemurhan jos ei kukaan kirjota mulle jotain nättiä".. OMG!
Ja vielä nää jotka haluavat kertoa kaiken todella henkilökohtasen ja mielellään hyvin yksityiskohtasesti.. Ei muita välttämätää kiinnosta millon sen miehellä on pitkät ja millon lyhyet kalsarit..
En kyllä minäkään ymmärtäisi niitä vittuiluksi.
Joskus ajattelin vastaiskuna ruveta päivittämään tyyliin: "Tänään kolme sivua novellia, hyvä inspiraatio päällä." "Henkilöhahmon kanssa ongelmia." "Juoni kulkee, mutta onko suunta väärä?"... Mutta ei ne varmaan tajuis mun pointtia.
mutta itseäni ärsyttävät parin ihmisen päivitykset pelkästään siitä syystä, etten ylipäänsä pidä ko. henkilöistä. Pitäisi tietysti poistaa kavereista tai piilottaa, mutta kun se on niin kiva ärsyyntyä välillä, niin en malta.
ärsyttää tyyppi jolla jokaisessa päivityksessä hirveet kiroilut mukana.