Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähäiset liikkeet rv 34.

Vierailija
21.08.2009 |

Miten muilla suunnilleen samoilla viikoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on välillä ollu vähän "hiljaisempi" niinkuin nytkin ensin pari päivää jytäs menemään ja tänään ollut hiljasempi. mutta eihän se mahdu hirveesti enää liikkumaan. mutta ootko saanu neuvolasta sen liikehomma lapun? jotain et puolen tunnin aikana pitäs 5 liikettä saaha. yrittä koputella sille jos ei meinaa liikkua. ite oon rv 35

Vierailija
2/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita juoda lasillinen oikein jääkylmää vettä, se voi herättää vauvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä mitä sikiön liikkeisiin tulee. Jotain liikkeitä tuntuu, mutta huomattavasti tavallista vähemmän. Raskaus on kolmas raskauteni ja myös aijemmissa raskauksissa liikkeet eivät ole välillä tuntuneet kovinkaan hyvin / sikiö on liikkunut vähän. Kaikki on kuitenkin mennyt hyvin ... jos jokaisesta hiljaisemmasta päivästä olisin lähtenyt äitipolille, olisin juossut siellä yhtenään.

Nyt taas iski huoli päälle, mutta sikiö kuitenkin liikkuu, joten kaipa tämä tästä.

Vierailija
4/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ohjeena annettiin juoda tuoremehua ja sillä herätellä sikiötä. sikiön koko vaikuttaa liikkeisiin, eli kun tilaa on vähemmän, niin liikettäkin mahtuu olemaan vähemmän.

mulla kävi usein neuvolassa tai lääkärissä siten, että kysyttiin tunneneko nyt liikkeitä, niin en tuntenut, mutta esim. terkkari sanoi, että nämä liikkeethän näkyykin vatsanpeitteiden läpi. mutta mä vaan en kaikkia tuntenut.

Vierailija
5/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juo vaikka lasillinen sokerista mehua ja sásetu sohvalle laskemaan liikkeet. Jos ei tule tuota 10 tunnin aikana niin tarkistukseen polille. Mielummin turha käynti kuin että jotain pahempaa käy.