Käyn nykyään lenkillä miehen parhaan kaverin kanssa
Ennen oltiin paljon kolmistaan, mieheni, minä ja mieheni paras kaveri, joka on sinkkumies. Nyt mieheni on jättäytynyt puuhistamme jotenkin pois ja tajusin tänään, että vietän aikaa melkein enemmän mieheni kaverini kuin mieheni kanssa. Käymme yhdessä lenkillä, salilla ja ostoksillakin joskus, ja baarissa joskus viikonloppuisin. Joskus siis mieheni on mukana, mutta useimmiten ei.
Työkaverini ihmetteli tänään asiaa kovasti ja kyseli, että eikö mieheni ole mustasukkainen. Ei se ole ainakaan sanonut...
Onko teistä kuvio outo?
Kommentit (18)
Tuntuu että se miehesi kaveri on ihastunut sinuun...
kohta sinulla on enemmän yhteistä tämän kaverin kanssa kuin miehesi. Pian alat pohtia, että oletko naimisissa väärän miehen kanssa.
ei se oma suhde kehity eikä edes pysy yllä ellei sitä hoida...ja sitä tunnut tekevän nyt "väärän" miehen kanssa.
Kaveri on tuttu pitkältä ajalta, ja ilmeisen mukava, koska viihdyt hänen seurassaan. Jos tunnet vähänkin vetoa, niin vähennä yhteistä aikaa hänen kanssaan.
ja vietät enemmän aikaa vapaalla hänen kuin oman miehen kanssa, eikö pitäisi miettiä sitäkin oletko naimisissa väärän miehen kanssa?
Tuntuu että se miehesi kaveri on ihastunut sinuun...
Usein käy niin, että tämä mieheni kaveri soittaa miehelleni ja kysyy, lähteekö hän vaikka lenkille. Mieheni vastaa, ettei ehdi, mutta hän voi kysyä minulta, ehdinkö minä. Ja jos ehdin, niin lähden miehen kaverin kanssa.
Olemme käyneet kahdestaan vaateostoksilla, kun tämä sinkkumies kaipaa makutuomaria. Miestäni taas ei vaatekaupat kiinnosta ja on siksi jäänyt kotiin. Baarissa käymme yhdessä usein niin, että aloitamme tuosta lähikuppilasta. Mieheni ei jaksa lähteä keskustaan yökerhoihin vaan tulee kotiin. Menen siis kahdestaan tämän miehen kaverin kanssa, koska pidän tanssimisesta.
Mieheni ei vaikuta olevan mustasukkainen.
Hitsi, täytyy yrittää nyt pyytää miestäni enemmän mukaan.
ap
ja vietät enemmän aikaa vapaalla hänen kuin oman miehen kanssa, eikö pitäisi miettiä sitäkin oletko naimisissa väärän miehen kanssa?
Tutustuin omaan mieheeni tämän miehen parhaan kaverin kautta. Tunnen siis hänet pidemmän ajan takaa kuin oman mieheni!
Ainakin omalta puoleltani pidän häntä vain ja ainoastaan kaverina, tosin läheisenä kaverina. Minkäänlaista, siis en minkäänlaista, seksuaalista vetoa en häneen tunne - toisin kuin omaan mieheeni.
ap
Onko sulla ap ollenkaan omia kavereita, ehkäpä naispuolisia?
Tosin en näe ystäviäni kovinkaan usein, sillä moni asuu hiukan kauempana. Töissä mulla on mukavia naispuoleisia työkavereita, joista varsinkin yksi on todella läheinen ja jonka kanssa juttelen melkein kaikki asiani. Yhden toisen kanssa soittelen päivittäin. Muita näen sitten kerran kuukaudessa tai kerran vuodessa riippuen siitä, missä kaverit asuu.
Kuinka niin?
ap
Kuulostaa ihan siltä. Kokemusta löytyy. :)
Mutta eihän homous tietenkään tee miehesi kaveria sen huonommaksi. Päinvastoin, mukavaa että ap:lla on shoppailu- ja lenkkeilyseuraa.
ss
Kuulostaa ihan siltä. Kokemusta löytyy. :)
Mutta eihän homous tietenkään tee miehesi kaveria sen huonommaksi. Päinvastoin, mukavaa että ap:lla on shoppailu- ja lenkkeilyseuraa.
ss
Tällä miehellä on ollut naissuhteita vuosien varrella.
ap
sitä, ettei hän silti oikeasti olisi homoseksuaali. Mies ei vain ole vielä "tullut kaapista ulos".
sitä, ettei hän silti oikeasti olisi homoseksuaali. Mies ei vain ole vielä "tullut kaapista ulos".
että ap ei voisi olla ystävä heteromiehen kanssa tai heteromies ei voisi olla ystävä heteronaisen kanssa? Jotta mies voi olla naisen kanssa ystävä, hänen on oltava homo.
Aito ystävyys ei onnistu miehen ja naisen välillä, jos molemmat ovat heteroja. Työtovereita tms. voidaan olla, mutta tällöin pidetään tietty välimatka toiseen. Ei siis shoppailla yhdessä tms.
että ap ei voisi olla ystävä heteromiehen kanssa tai heteromies ei voisi olla ystävä heteronaisen kanssa? Jotta mies voi olla naisen kanssa ystävä, hänen on oltava homo.
olusille ystävättäreni kanssa. Onpahan pois jaloista pyörimästä ;-)
Ja kun kitturoin vappuna monta päivää sairaalassa niin mieheni kävi ystävättäreni kanssa autonäyttelyssä toisessa kaupungissa. Aika kätevää, pääsin itse luistamaan sieltä.
Yksi parhaista kavereistani on miespuolinen työkaverini. Käymme yhdessä syömässä, leffassa yms. ja puhumme tuntitolkulla puhelimessa, jos emme muuten näe. Äsken juuri olin hänen ja tyttäreni kanssa taiteiden yössä. Ja molemmat on ihan heteroja.
Aito ystävyys ei onnistu miehen ja naisen välillä, jos molemmat ovat heteroja. Työtovereita tms. voidaan olla, mutta tällöin pidetään tietty välimatka toiseen. Ei siis shoppailla yhdessä tms.
Minun tyttäreni kummisetä oli ennen paras ystäväni. Kävimme yhdessä baareissa kun mieheni oli kotona. KUn mieheni oli töissä hän kävi meillä kahvilla ja minä hänen luonaan. Viikonloppuisin kun mieheni juoksi baareissa, niin minä saunoin ja makoilin sylikkäin sohvalla lapseni kummisedän kanssa ja katselimme elokuvaa, hän hieroi jalkojani, söimme jne.. Olimme ERITTÄIN läheisiä. Monet jotka eivät tunteneet meitä luulivat pariskunnaksi. Koskaan meillä ei ollut minkäänlaista vipinää. Ja hän on TÄYSIN hetero.
Mieheni ei ollut mustasukkainen, oli vain tyytyväinen kun minulla oli hyvä ystävä. Minulla ei muutenkaan ole koskaan ollut hyviä naispuolisia ystäviä, kavereita vain. Viihdyn enemmän miesten seurassa, sillä olen "yksi jätkistä"..
Kun erosin mieheni kanssa ja muutin toiselle paikkakunnalle, niin väimme etääntyivät huomaamatta :( Siitä olen todella surullinen, sillä parempaa ystävää minulla ei ole ennen ollut, paitsi nykyään nykyinen mieheni.
olen tullut siihen johtopäätökseen, että parisuhtessa elävä ihminen ei saa olla tekemisissä vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa ilman puolison valvontaa. Puolison on aina tiedettävä kaikki miehen/ vaimon tekemiset. Ne on kerrottava etukäteen ja tapahtumat raportoitava jälkikäteen.
Mielestäni kuviosi on ihan ok, ap, mutta palstamaailmassa varmaan outo.
kuulostaa oudolta..
Lenkkeilyn sillon tällön ymmärrän, mutta muu.. No jos on puhtaasti molemmin puolin ystävyyttä niin ok. Ja jos se miehellesi on ok, niin sitten.
Mutta tulee mieleen, et onko joku sopimus miehelläsi ja kaverilla.. Hän pitää sut "poissa" tieltä ja saa rauhassa puuhailla omia juttujaan..mitä ne sitten ovatkaan.