Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä, vaikka ette ehdottomasti halua tulla raskaaksi?

Vierailija
21.08.2009 |

Meillä normaalisti kondomit käytössä ehkäisynä. Kuitenkin muutama viikko sitten tullessamme ympärikännissä kotiin, ehdotin paljaalla panemista. EN todella tiedä mikä minuun meni??!!

Laskeskelin, että juuri silloin oli ovulaatio. Nyt pelkään, että olen raskaana :(

Voi itku miten tyhmä sitä saattaa olla!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken lisäksi olen vielä yli sikiävä ihminen, mutta jos olisi vahinko tullut niin sitten se olisi pidetty =)

Vierailija
42/57 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mun tyttöystävä ollaaa pantu paljaalla nvarmaa noin 200-400 kertaa jo paljaalla eikä oo tullu raskaaks että älkää oikeesti koko ajan stressaltko ja KHYLLÄ ylpeilen koska on se aika saavutus ja me vielläkin vedetää paljaaalle mutta ollaa varmuuden takii kyll alettu käyttää kortsuu mut paljaaal tuntuu 100 kertaa paremmal ja älkää alotko mitä viha viestei lähettelee koska oon seksijumala nainen saa joka kerta noin 1-4 orgasmii ja oon ihan tosissani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset nukkuvat tuolla huoneissaan.

Vierailija
44/57 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo saada seksiä on suurempi kuin pelko riskeistä. Luonnollista.

Vierailija
45/57 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa samoissa oloissa samasta syystä...

Vierailija
46/57 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta sitten kun halusin raskautua ja meni 3 vuotta ennenkuin kuopus saatiin aikaiseksi, olin jo 42v. Sen jälkeen en ole ehkäisyä käyttänyt, nyt tietty vaihdevuodetkin ohi jo.

Mulla on aina ollut ongelmia ovulaation kanssa joten en ole edes ollut huolissani. Hyvä jos on tapahtunut kerran pari vuodessa.

Vierailija
47/57 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sisään laukeaminen on maailman parasta ja onhan ne jälkiehkäysyt keksitty.

Vierailija
48/57 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa mieltä

Vierailija
49/57 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä olen mutta onneksi en tullut koskaan raskaaksi kunnes sitten tapasin nykyisen mieheni ja heti ekasta kerrasta tulin raskaaksi. Eli hän on ainoa joka saanut minut raskaaksi (6 kertaa) kerrasta tai kahdesta

Vierailija
50/57 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan paneskeltu mieheni kanssa paljaalla viisitoista vuotta ilman lapsihaavetta. Lasta alettiin "tekemään" ja tärppäs sitten heti.

Vierailija
51/57 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on pitkä kierto (ei ole koskaan ollut alle 28 päivää, yleensä on 32-35 ja joskus pidempikin) ja välillä on pantu paljaalla 2 pv kuukautisten loppumisen jälkeen.

Vierailija
52/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen vahinkoraskauksien määrää. Onko pakko aina laukaista mällit sisään ja toivoa, ettei ollut ovis menossa, jos on sattunut kortsu unohtumaan?

Meillä olemme mieheni kanssa erittäin varovaisia, sillä emme missään nimessä halua vielä lasta. Mies ei koskaan laukea sisääni, vaikka käyttäisimmekin kondomia. Vaikka kortsu ei olekaan koskaan hajonnut ja on taatusti oikean kokoinen, mies ei silti välitä sisään laukeamisesta. En oikein tiedä miksi, mutta ihan hyvä vaan, minua se ei haittaa. Käytämme luovuuttamme ja kokeilemme erilaisia juttuja saadaksemme nautinnollisen lopun. ;) 

Joten omasta mielestäni raskaaksi tuleminen vaatii ennemminkin paljon työtä kuin onnekkaan vahingon. Varovaisuus kannattaa, seksistä voi silti nauttia monin eri tavoin! =)

Vierailija
53/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen vahinkoraskauksien määrää. Onko pakko aina laukaista mällit sisään ja toivoa, ettei ollut ovis menossa, jos on sattunut kortsu unohtumaan?

Meillä olemme mieheni kanssa erittäin varovaisia, sillä emme missään nimessä halua vielä lasta. Mies ei koskaan laukea sisääni, vaikka käyttäisimmekin kondomia. Vaikka kortsu ei olekaan koskaan hajonnut ja on taatusti oikean kokoinen, mies ei silti välitä sisään laukeamisesta. En oikein tiedä miksi, mutta ihan hyvä vaan, minua se ei haittaa. Käytämme luovuuttamme ja kokeilemme erilaisia juttuja saadaksemme nautinnollisen lopun. ;) 

Joten omasta mielestäni raskaaksi tuleminen vaatii ennemminkin paljon työtä kuin onnekkaan vahingon. Varovaisuus kannattaa, seksistä voi silti nauttia monin eri tavoin! =)

Vierailija
54/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oviksen aikaan keskeytettyä ja muulloin varmoina päivinä ollaan oltu, välillä oli useamman vuoden tämmönen systeemi ja hyvin toimi. Ei olis tosin raskaus ollut mikään katastrofi. Mutta siis en olis kyllä oviksen aikaan uskaltautunut loppuun asti olemaan koskaan, vaikka mieli on kyllä tehnyt ;P

Vierailija
55/57 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Mieheni kanssa 4 vuotta naimisissa emmekä koskaan käyttänyt ehkäisyä.Kolme poikaa saimme aikaiseksi,kunnes selvisi että hänellä oli myös mies"ystävä".Erosimme.Luulen että meitä molempia kiihotti raskaaksi tuleminen ja se että olen raskaana.Olen mielestäni (muidenkin mielestä) ollut hyvä ja rakastava äiti.Nyt lapset kaikki yli 22v.Tämä on sitten ihan tosi juttu.

Vierailija
56/57 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 18:25"]

Meillä normaalisti kondomit käytössä ehkäisynä. Kuitenkin muutama viikko sitten tullessamme ympärikännissä kotiin, ehdotin paljaalla panemista. EN todella tiedä mikä minuun meni??!!

Laskeskelin, että juuri silloin oli ovulaatio. Nyt pelkään, että olen raskaana :(

Voi itku miten tyhmä sitä saattaa olla!

[/quote]

Vierailija
57/57 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen joskus  käyttänyt kortsua. Nn 30v en.Ehkä 50 pimperoa nuohottu. Tulos, 1 poika. Aika vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi