Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä, vaikka ette ehdottomasti halua tulla raskaaksi?

Vierailija
21.08.2009 |

Meillä normaalisti kondomit käytössä ehkäisynä. Kuitenkin muutama viikko sitten tullessamme ympärikännissä kotiin, ehdotin paljaalla panemista. EN todella tiedä mikä minuun meni??!!

Laskeskelin, että juuri silloin oli ovulaatio. Nyt pelkään, että olen raskaana :(

Voi itku miten tyhmä sitä saattaa olla!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden/kahden päivän tai muita puolituttuja?

Montako sukupuolitautia on ollut?

Vierailija
22/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes esileikkeihin en suostunut etenemään ennen kuin olin varma että kondomeja on!

Nyt aikuisena sama kuin jollain muulla: Silloin tällöin on tullut tehtyä tilanteessa jossa järjellä ajatellen en oikein (ehkä) tahtoisi enempää lapsia, mutta olisin salaa iloinen "vahingosta".

Ps. minusta se ei ole vahinko jos ehkäisyä ei olla käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että tuo on noin yleistä! Ja sitten ihmetellään aborttien määrää ja väitetään että juu-juu, ehkäisyä käytettiin ja silti kävi näin. NIIN VARMAAN!

Vierailija
24/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varmoja päiviä ei ole, niin silloin mulla oli tosi tarkka kierto. Kun ei ollut ehkäisyä, tiesin että menkat alkaa pian. Niin myös alkoi, onneksi!!

Nyt oon ilman ehkäisyä miehen kanssa, kun toivotaan lasta. :)

Vierailija
25/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta kertaa, ja kuinka monen miehen kanssa. vieläkin ihmettelen että miten onnistuin välttymään taudeilta. Raskaaksi tulin kerran, 17- uotiaana, ja tein abortin.

siis mulla ihan sama. tyhmintä mulla jutussa on vielä se, että kun vihdoin käytin sit kortsuu, niin just siitä kerrasta jäin raskaaks 17.veenä ja tein abortin. kortsussa oli ilmeisesti reikä...

Vierailija
26/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmoilla päivillä". Nyt rv 33 menossa ja onnellinen tästä "vahingosta" :)

Vierailija
27/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että nainen on joka kierrossa raskaana, ja normaalisti raskaus keskeytyy kuukautisten alkaessa - tästä kierrosta poikkeuksellisesti JÄIT RASKAAKSI?

Vierailija
28/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina halunnut lapsen, eikä tullut mieleenkään, et se ihana asia ois pitänyt pilata sillä, että aika tai mies ei ole oikea.

Kerran on kortsu mennyt rikki, ja olipa uskomatonta tuskaa saada jälkiehkäisypillerit voimakkaan katolisessa maassa, meidän piti silloisen poikaystävän kanssa teeskennellä, että ollaan menossa naimisiin, ja siltkin kaupungista löytyi tasan yksi lääkäri, jolta ne sai. Sen jälkeen olen syönyt pillereitä, ja jos nämä meinais unohtua ottaisin kierukaan. Minulla on siis lapsi, ihana ja tekemällä tehty, ja oisin kyl pahoillani jollen ois saanut kokea sitä vauvasta haaveilua ja yrityskautta yhdessä miehen kanssa.

Vierailija
29/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että nainen on joka kierrossa raskaana, ja normaalisti raskaus keskeytyy kuukautisten alkaessa - tästä kierrosta poikkeuksellisesti JÄIT RASKAAKSI?

anteeksi huono ilmaukseni, se on sananmukainen käännös toisesta kielestäni. Ilmeisesti suomessa pitäisi sanoa "tulin raskaaksi"?

Vierailija
30/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena ja vähän vanhempanakin.. Nyttemmin on käynyt ilmi etten voi saada lapsia. Että ei ihme etten tullut raskaaksi ikinä. Tautejakaan en ole ymmärtänyt pelätä. Kerran olen klamydian saanut ja senkin ihan "luotettavalta" vakkari poikaystävältä joka oli poikien laivareissulla päässy panemaan jotain ruotsalaista typyä..

Vierailija
31/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi huono ilmaukseni, se on sananmukainen käännös toisesta kielestäni.

Nyt kiinnostaa, mikä on toinen äidinkielesi? Suomeksi siis tosiaan tullaan raskaaksi.

Vierailija
32/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa, mikä on toinen äidinkielesi? Suomeksi siis tosiaan tullaan raskaaksi.

"me quedè embarazada"=jäin raskaaksi

Vaikka kyllä mun pitäisi osata suomeksi kun olen täällä kouluni käynyt... :)

Vierailija
33/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun esikoinen oli vasta 5kk. Tulin raskaaksi. :)

Vierailija
34/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena myös minä olin ehdoton ehkäsyasioissa. Nyt vanhempana,olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä monta kertaa ja todellakin toivonut että en tule rakaaksi. Kyse kun ei ole ollut omasta aviomiehestä vaan jonkun muun. No, tätä ei nyt ole tapahtunut enää kohta vuoteen. Onneksi.

Vierailija
35/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me quedè embarazada"=jäin raskaaksi Vaikka kyllä mun pitäisi osata suomeksi kun olen täällä kouluni käynyt... :)

taisin muuten siksi sekoilla sanojen kanssa, että tulin siis teininä raskaaksi asuessani silloin ulkomailla, siksi varmaan nyt kirjoittaessani asiasta ajattelin eri kielellä, vaikka muuten jo nykyisin toki ajattelen suurimmaksi osaksi suomeksi, kun nyt asunkin täällä

Vierailija
36/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 34 :D

Vierailija
37/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. mä' haluan 3:n lapsen mutta en ehdottomasti vielä. mun lapset kun on nyt vielä niin pieniä(2kk ja 2v)

Vierailija
38/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse tämän joskus elokuussa. Onneksi en tullut raskaaksi! Ja sama virhe ei ole toistunut. Vauva saa tulla vasta kun on löytynyt kunnon työpaikka ja mies on kosinut.

Vierailija
39/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kireto 32-42 päivää. Joskus on sekstattu paljaalla kun menkat loppuneet, eli tyylin kierron 5. päivänä.

Vierailija
40/57 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin kiihkeä meno päällä poikaystävän kanssa että järjenkäyttö unohtui. Onneksi en tullut raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän