Kokemuksia Helkama-Hoover -merkkisistä pyykinpesukoneista?
Meille ollaan ostamassa aika pieneen tilaan uusi pesukone, eli mitat on tositositärkeitä uutta ostaessamme. Kyseessä pikkuvessa, ja koneen syvyys on varsinkin krittiinen mitta.
Nyt löytyi Citymarketista helkama-Hoover -merkkinen 8kg vetoinen pesukone, jossa muutenkin vaikuttaisi asiat olevan kohdallaan, A+ ja 16000 kierrosta, supersilent lukee kyljessä.
Mutta onko Hoover hyvä merkki?? Esim Mieleltä ei löydy sopivan kokoista (=tarpeeksi litteää mutta isovetoista) konetta meille...
Kommentit (8)
meillä jyllännyt CM ostettu Hoover jo kaksi vuotta olen tyytyväinen
helkamahan pilkottiin osiin ja meille ostettiin keittöremontin yhteydessa Helkama-Candy integroitava liesi+induktiotaso.
Aivan susi vehje. Kolme kertaa se huollettiin, piirikortit vaihdettiin ja lopulta uusittiin koko vehje. Ei toiminut sekään ja lopulta saimme hyvityksen rahana ja ostimme muun merkkisen.
Itse jäi huono maku kaikesta mihin liittyy Helkama-jotain. Tiedä sitten vaikka pesukone toimisikin. Mutta tosiaan ne kootaan ja KAIKKI varaosat tulee italiasta => menee huollossakin helposti _viisi_ viikkoa! Aika kiva kun oli kyse liedestä... milläs laitat suurperheelle ruokaa!!!?
okei, tuo huoltoasia ei kuulosta kivalta, meillä 3 lasta eli pyykkiä tulee eikä oikein olis varaa odottaa konehuoltoa viikkojen ajan, hmmm....
ap
Varmaan vastaava kuin toi teidän katsoma, mutta vaan 5 vuotta vanha (on päältätäytettävä, energialuokka A+ jne). On toiminut erittäin hyvin, vaikka olen pessyt pyykkiä keskimäärin koneellisen joka päivä. Ainoa huono, mitä keksin on pesuaineen annostelu siihen kannen sisäpuolelle - todella kökkö (huono täyttää, eikä tyhjene kunnolla, vaikea putsata). Olenkin aina annostellut pesujauheen pyykinpesupalloon ja laittanut sen suoraan pyykkien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vastaava kuin toi teidän katsoma, mutta vaan 5 vuotta vanha (on päältätäytettävä, energialuokka A+ jne). On toiminut erittäin hyvin, vaikka olen pessyt pyykkiä keskimäärin koneellisen joka päivä. Ainoa huono, mitä keksin on pesuaineen annostelu siihen kannen sisäpuolelle - todella kökkö (huono täyttää, eikä tyhjene kunnolla, vaikea putsata). Olenkin aina annostellut pesujauheen pyykinpesupalloon ja laittanut sen suoraan pyykkien mukaan.
Samoin, olen tyytyväinen, mutta pesuaine takertuu.
mutta etsimme konetta vuosi sitten ja mies googletteli ja sen muistan, että Hooverit kootaan jossain Italiassa, koska joku jossain keskustelupalstalla haukkui ne italialaiseksi p*skaksi...
en tiedä sitten, me päädyttiin Electroluxiin.