Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä sellaista olet tehnyt teininä, mitä et ikinä toivoisi oman lapsesi tekevän

Vierailija
20.08.2009 |

Minä olen kännissä kaverini kanssa näyttänyt pusikossa vanhalle miehelle pillua maksua vastaan :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikään on kyllä muksulla vielä pitkä aika ja ainakin nyt hän vaikuttaa fiksulta. :)

Vierailija
2/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä vaikka kuinka monen tuikituntemattoman pojan kanssa ja antanut käyttää itseäni hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä hyväksyntää antamalla niille p#%*lua.

Vierailija
4/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varastanut kaupasta

- lähtenyt kaupungilta jatkoille tuntemattomien aikuisten miesten kanssa

- valehdellut äidille yöpymispaikkani, useaan kertaan

- harrastanut seksiä ilman kondomia

- liftannut kännissä, todella usein

- istunut ylinopeutta ajaneen rattijuopon kyydissä 50 km

- itkettänyt, valvottanut ja huolestuttanut äitiäni

Loppujen lopuksi olin kyllä muuten ihan kunnollinen, kävin kouluni menestyksellä ja olen päässyt melko pitkälle elämässäni. Teininä sitä vaan vähän lipsui...

Vierailija
5/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta vanhempien poikien kanssa jotka oli meidän kanssa pimpsan toivossa, olin niiden kyydissä ku ajovat päissään ym. onneks en antanu niille kuitenkaan. lisäksi tämmösiä salassa johonkin mökille menoja, mistäs se äiti ois tyttönsä löytäny jos hätä ois tullu ku piti valehella olleensa muualla :(

Vierailija
6/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin seuraavan viikonlopun juomarahat kasaan...

Vierailija
7/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varastanut kaupasta

- lähtenyt kaupungilta jatkoille tuntemattomien aikuisten miesten kanssa

- valehdellut äidille yöpymispaikkani, useaan kertaan

- harrastanut seksiä ilman kondomia

- liftannut kännissä, todella usein

- istunut ylinopeutta ajaneen rattijuopon kyydissä 50 km

- itkettänyt, valvottanut ja huolestuttanut äitiäni

- kerran sairaalassa alkoholimyrkytyksen vuoksi ;(

Loppujen lopuksi olin kyllä muuten ihan kunnollinen, kävin kouluni menestyksellä ja olen päässyt melko pitkälle elämässäni. Teininä sitä vaan vähän lipsui...

Vierailija
8/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi seurustellut kunnon poikien kanssa silloin, jotka ovat pitäneet huolta.

Siksikin en pidä aikaista seurustelua välttämättä pahana :) Jos siis kyseessä on kunnon poika!

Vierailija
9/17 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehnyt abortin salaa vanhemmiltani. Ja sitten luonnollisesti kuitenkin kärähtänyt siitä. Kamala muisto kaikkinensa.

Vierailija
10/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyyden voisivat säilyttää pidempään kuin äitinsä.. Liian kiire oli tuon kanssa, muuten ei juuri ole tullut hölmöiltyä.

Vierailija
11/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähemmän, kun ajattelee omia lapsia teini-ikäisinä!

Vierailija
12/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... päädyn lopputulokseen, että taidan kieltää meidän muksuilta teini-iän kokonaan :D

Vierailija
13/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaalle,tietenkin ilman ehkäisyä.

Sammunut ja oksennellut vaikka mihin.

Lyönyt kaverin kanssa vetoa että suutelee 50 miehen kanssa illan aikana ja voittanut vedon, onneksi ei keksitty naimisesta löydä vetoa, ikää kun oli 14v.

Liftannut pe-la öinä vaikka mihin kyytiin, vain kerran pelotti että tulee raiskatuksi, onneksi kuski oli ainoa selvä ja fiksu seitsemästä kyyditsijästä.

Vierailija
14/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain voin pyöritellä päätäni, että mitä oikein ajattelin. Ehkä pahin moka oli kun bongasin netistä miehen, joka tarjosi 100 euroa siitä, että hän napsii valokuvia samalla kun minä otan häneltä suihin. Menin jopa hänen kotiinsa suorittamaan tätä " kauppaa " ! Tuota olen niin sydämeni pohjasta katunut. Ne kuvat saattavat tulla minua vastaan missä tahansa. Siinäpä onkin sitten selittelemistä. Enkä edes saanut niitä rahoja.

Vierailija
15/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahannut kotiin poikia (itseäni vanhempia jo täysi-ikäisiä miehiä), dokannut ihan huolella, kussut julkisesti...

lähinnä voinut pahoin ja oireillut siitä. Kukaan aikuinen ei siihen puuttunut.

Vierailija
16/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hotellille "jatkoille"... Ei kyllä tapahtunut mitään molempien humalatilan ansiosta, mutta aika hurjaa menoa teini-ikäiselle tytölle kuitenkin. :)

Vierailija
17/17 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut näpistelyjen takia tekemisissä poliisin kanssa muutaman kerran. sytyttänyt yhden tulipalon. ollut änkyräkännissä useemman kerran, ja luonnollisesti yötä ties missä. olen harrastanut suojaamatonta seksiä. siinä kai ne pahimmat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme