Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tukehduttamisen"oireet?

Vierailija
10.08.2009 |

..kuulostaa varmasti hullulta että joku tällästä kysyy..En löytänyt tietoa että mitä oireita voi aiheutua jos joku toisen nukkuessa pitää tyynyä tämän naamalla eli aiheuttaa hapettomuutta.. :(

Kyse on lähipiirissä olevasta suhteesta,jossa epäily että mies tälläistä tekee..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, jos tosiaan tällaista tapahtuu sinun lähipiirissä. Pitäisiköhän vaihtaa miestä?!?!? Sano ystävällesi, että laittaa salaa videokameran kuvaamaan sänkyä yöllä, kyllä totuus muutaman yön jälkeen selviää ja onpahan sitten todistusaineistoa.

Vierailija
2/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitä mies tekee sen jälkeen :( nyt sain kyseisen ihmisen menemään lääkäriin-mutta hän pelkää kovasti myös sitä että hän leimaantuu hulluksi..mies on narsisti pahimmasta päästä ja niiiiin läpi mätä kuin ihminen vain olla ja voi..ja erittäin manipuloiva ja ikävä kyllä siinä mielessä fiksu..

saanut psyykattua naisen siihen tilaan että tämä alkunut jo epäillä näitä omia tuntemuksiaan/faktojaan tapahtumista.Perheessä fyysistä ja etenkin psyykkistä väkivaltaa muutenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kamerajuttu voisi olla hyvä. Ystäväsikin ymmärtäisi tilanteen vakavuuden.

Vierailija
4/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on valmis toimimaan todistaakseen asioita...

Olen tukena ehkä liikaakin,koska hän on rakas.itselläni on vauva,jonka kanssa pitäisi jaksaa ja esim.viime yön valvoin miettiessäni asioita..sellainen kun sitten olen.

Nainen soitti puolilta öin ja sanoi että tiedäthän etten ikinä tekisi itselleni mitään ja jos jotain tapahtuu niin tiedät että se on miehen aiheuttamaa.. :( Ajatus siitä että toinen pelkää nukkumaan mennessä ettei enää herää..

Vierailija
5/5 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri seurusteli useamman vuoden narsistisen miehen kanssa. Mies oli erittäin miellyttävän oloinen ja mukava, mutta sitten kotona ihan hirveä. Ei arvostanut kaveriani yhtään, pahoinpiteli fyys. ja psyyk., joskin molempia vain "lievästi". Oli öitä pois kotoa jne. Kaveri kertoi näistä mulle vasta myöhemmin, kun suhde oli jo ohi.

Narsistien uhreille on olemassa oma nettisivu ja yhteisö, sieltä voisit saada apuja ja ajatuksia.

Tämä kaverini mies ei koskaan myöntänyt, että hänessä olisi jotain vikaa, vaikka jäi kamalista asioista kiinni ja poliisikin oli selvittelemässä joitain juttuja. Sairas ihminen siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä