Hyi raato mikä sika!
Olin juoksemassa vakiutuneella lenkkipolullani, kun yhtäkkiä eteeni säntäsi mies jostain pusikosta. Hän laski housut alas ja alkoi esitellä kaluaan. Vitsit että mä säikähdin! Sykkeeni oli 196, kun juoksin kotiin. Tärisen vieläkin ja kelaan yhä uudestaan tapahtunutta mielessäni. Hyi! Ja vielä kerran hyi! Miten mä saan sen ääliön pois mun mielestä? Ja miten mä enää uskaltaudun tuolle lenkkipolulle?
Kommentit (13)
Itsekin olen nähnyt peräti kaksi kertaa itsensä paljastajan, toinen koulumatkan varrella kun olin n.13v. ja toinen laivalla n.14v. ja kyllä se kieltämättä säikäytti.
Mutta noita mainitsemiasi sianraatoja meillä kyllä riittää.
T. Sikatilallinen
osoittanut "sitä" etusormella ja sanonut: onpas pieni!
voisit kertoa meille myös että missä kaupungissa niin tiedettäisiin varoa...
Kerro tapauksesta kavereillesi ja tutuille että tietävät olla varuillaan ja varoittaa myös lapsiaan.
Toivottavasti ne saa kiinni sen idiootin. Ihan karmee kokemus, kun omalle kohdalle sattuu..vaikka tosiaankin kikkeli se vain oli. Silti ihan shokissa!
jyväsjärven ympäri kiertää lenkkipolku, sen varrella Alban rannan lähellä ja vielä keskellä päivää!
Meillä varoiteltiin koulussa noista. Sanoivat etteivät yleensä ole vaarallisia. Kunnon naurut kuulemma toimii niihin parhaiten ;D
Poliisin mukaan vilauttelijat eivät ole läheskään aina harmittomia tapauksia vaan urallaan eteneviä seksuaalirikollisia.
Tai siis ei ihan keskellä päivää ku illalla kahdeksan aikaan, mutta kuitenkin valoisaan aikaan ja ihmisiä oli paljon liikkeellä. Jälkeen päin mietin, että ois pitäny huutaa muita paikalle ja pysäyttää se idiootti, mutta eipä tullut silloin mieleen..Nään varmaan painajaisia ens yönä. Ei oo kivaa!
ikävuosina 12v-31v. Yhden ainoan kerran olen pelännyt ja se oli silloin, kun äijä kävi kiinni, kun en kiinnittänyt huomiota häneen.
Ne on sairaita ihmisiä, ei ne yleensä mitään tee.
Varmasti sykkeet on korkeella mutta kuitenkin juuri näistä itsensä paljastajista sanotaan ettei ole mitään vaarallisia seksirikollisia. Pikkulapsia on syytä näistä paljastajista ohjeistaa mutta yleensä itsensäpaljastajat eivät muuta halua kuin näyttää itsensä ja se riittää heille. Sinänsä harmitonta sakkia vaikka se onkin usein kiusallista ja ehkä pelottavaakin.
Ja poliisille voi aina soittaa. Samoin olen tehnyt tirkistelijästä joka usein takapihalta katseli kun touhusin kotona.
jotta voivat varoittaa lapsia.