Musta on kyllä karmivaa että lapset opetetaan ateisteiksi.
Kommentit (27)
on oikeus valita mihinkä uskoo. Koitin miehelleni puhua, että oltais pidetty esikoiselle vaan nimi juhla. Osallistuis koulussa uskonnon tunneille (kun se kuitenkin on yleissivistävää) ja sitten sais valita meneekö rippileirille ja kastetaanko vanhemmalla iällä!
Mikäli koulu sellaisia tarjoaisi. Toisaalta valtaosa varmaan käy niillä uskonnontunneilla niin musta ois ihan ok jos lapsi haluais sinne vaan, koska siellä on kaikki kaverit.
se usko uskovaisten mielestä ole jotain semmoista, minkä Jumala antaa ja näin ollen ei haittaa, mitä vanhemmat lapselleen sanoo, kun se kuitenkin ennemmin tai myöhemmin valaistuu.
ja erilaisuuden ymmärtäminen ja kunnioittaminen (tai edes sietäminen).
Itse haluan välittää lapsilleni sitä, mitä itse elämästä ajattelen. Itselläni siihen kuuluu kristillinen vakaumus. Lapset muodostavat kuitenkin itse omat näkemyksensä. Jos he päätyvät ateistiksi, toivon, että he ainakin tietävät, mihin eivät usko eli tuntevat kristillisen uskon sisällön ja pystyvät kunnioittamaan toisia ihmisiä riippumatta, uskovatko he ja millä tavalla vai ei.
Minusta umpiluumainen uskonnollisuus ja ateismi ovat yhtä surullisia ilmiöitä.
että lapselle syötetään satuja tosiasioina. Ja väitän, että elämänkatsomustieto on yleissivistävämpää kuin uskonto.
lapseni uskomaan tieteisiin, en uskomuksiin
niitä vanhempia, jotka kasvattaa lapsistaan pakanoita :o!!! hui hui