Hajuton ja mauton ihminen, josta puuttuu persoona. Tiedätkö/ tunnistatko?
Jotenkin vaivaa olla sellaisten kanssa tekemisissä.
Minusta on outoa, ettei kolmekymppisessä, koulutetussa ihmisessä ole mitään, ei mitään potkua tai särmää.
Ollaan kuin velliä.
En olisikaan tekemisissä mutta kun sattuvat olemaan miehen puolelta lapseni sukulaisia.
Kommentit (39)
ihmistä joka nimittelee muita velliperseiksi sen takia että nämä ovat kohteliaita, hillittyjä ja ystävällisiä. Makuasioita...
itse olevani kerrassa erinomainen syntymälahjakkuus ja värikäs Persoonallisuus.
Kunnes nyt 20 vuotta hänenkin elämäänsä perhetuttuna seurattuani olen huomannut millainen määrä kestävyyttä, johdonmukaisuutta, sitkeyttä, lempeyttä ja mielen tyyneyttä mitäänsanomattoman kuoren alle kätkeytyy. Hänen elämäntaipaleensa olisi minulle tekemätön paikka.
Yksi äitituttu käy joskus lastensa kanssa. Se äiti on aivan uskomattoman mitäänsanomaton. Kyllä se puhuu muttei sen jutut jää mieleen, jotain juuston ostamis- tai jauhelihakeitontekemisjuttuja. Siinä ihmisessä ei ole mitään mikä jäisi mieleen.
olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joita ei koe hengenheimolaisiksi.
Nyky-yhteiskunta ei opeta tai vaadi kunnioittamaan toisia.
Kaiken pitäisi olla niin jännittävää ja piristävää, että.
Typeriä ihmisiä ap:n kaltaiset.
Kaiken pitäisi olla niin jännittävää ja piristävää, että.
Typeriä ihmisiä ap:n kaltaiset.
ovat usein saaneet hyvin ankaran kasvatuksen.
ap:n kasvatuksesta sen sijaan en tiedä, hän vaikuttaa ihmisvihaajalta.
Ei he/me ihmiset mitään sille voi että ovat sellaisia kuin ovat. Minun mielestä jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää.
Usein tuntuu siltä että, mä vaivaannutan ihmisiä kun olen niiden lähellä. Mä en oikein osaa keskustella vähän vieraampien kanssa ja jotenkin lukkiudun. Musta saa varmaan sellasen tosikon kuvan, mitä taas oikeesti en ole, hyvät ystävät ja kaverit onneksi sen tietää.
Ja avautuu jollekin muille ihmisille enemmän. Et ole ehkä viitsinyt ottaa tarpeeksi selvää, tai sinussa on jotain ikävää, kun juoruat tänne nettiin tästä tuttavastasi.
Juorukellot haistaa kaukaa, ja niille ei sivistynyt esimiesasemassa oleva ihminen luonnollisesti halua edes kertoa kaikkia asioitaan. Mitäpä ne kuuluisivatkaan.
Jos ei edes ole yhteisiä intohimon kohteita, joita jokaisella on, niin ei varmaan sitten säväytä. Kaikkien ei tarvitse olla suulaita ja näkyviä räiskyviä persoonia. He ovat varmasti särmikkäitä, mutta ei niitäkään jaksa, tarvitaan myös näitä hajuttomia ja mauttomia ihmisiä tasapainoksi.
t. yksi hillitty ja hajuton mauton ihminen, mutta se on vain se minun "kuori".
"teeskennellä" olevansa hillitty... Juupa juu. Jos se teeskentely on niin helppoa niin ihmettelen miksei tällainen ihminen sitten teeskentele olevansa normaali ihminen, eikä epäkohteliaisuuden huippu, josta se toinen ihminen ei saa mitään irti.
mutta musta normaali kohtelias ihminen ei kutsu tuttaviaan velliperseiksi
se särmä ja oma persoona, jostain sieltä piilosta, kun vähän viitsii nähdä vaivaa ja etsiä.
Olen monesti pohtinut miksi kukaan ei viihdy seurassani. Ei halua ystävystyä kanssani. Olen hyvä tekemään yhteistyötä toisten kanssa esim. töissä ja tulen hyvin toimeen erinlaisten ihmisten kanssa. En vaan saa ystäviä ja jos joku tulee kylään, niin tuntuu, että haluavat nopeasti lähteä pois.
Olen ajatellut, että taidan olla aika tylsä ihminen ja se johtuu siitä.
Eli ilmeisesti juuri tuollainen hajuton ja mauton persoona.
Mieheni vaimo on juuri tuollainen! Harmittaa kun haluaisin kuitenkin olla aika paljonkin tekemisissä mutta kun tuo ihminen ei päästä ketään lähelleen. Ei sano eikä puhu juuri mitään, hänestä ei juuri tiedä mitään vaikka on ollut suvussamme jo 20 vuotta! Hän ei ikinä sano mitään hauskaa, mitään kummallista, ei tee mitään jännittävää tai poikkeavaa.
Tylsä ihminen kaiken kaikkiaan:(.
Olen siis tuntenut kälyni kauan, tuon 20 vuotta ellei ylikin. Aina ollut samanlainen ja vaikka mitenkä yrittäisimme suvussamme lähestyä eri kanteilta niin ei hänestä mitään irti saa. En siis ole edes ainut joka on asian huomannut joten ei voi vain olla MINUN luonteestani kiinni.
Kai se nyt vain niin on, ettei kaikissa ole sitä kiinnostavaa luonnetta. Toki kaikilla on oma luonteensa, mutta jotkut ovat nyt vain niin harmaita ja mauttomia, kaikessa seurassa. Eikä siinä mitään vikaa ole, mutta on vaikea seurustella luonnollisesti ihmisen kanssa joka ei koskaan sano mistään mitään eikä ole mitään mielipiteitäkään mistään.
mutta minun mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä, eikä toisia tarvitse loukata sen vuoksi, että he ovat erilaisia kuin itse olet. Minusta tuntuu, että vellit housussa taitaa olla joku muu kuin nuo sukulaiset. Kademieltä on monenlaista. Olet säälittävä, ap.
Tunnen yhden hajuttoman ja mauttoman, itse asiassa hän oli yksi parhaista ystävistäni kouluaikaan. Hänen ammattinsa on kuitenkin sellainen, että hän joutuu päivittäin näkemään ja kokemaan asioita, joita ei tavallinen ihminen (ainakaan minä) pystyisi kohtaamaan murtumatta. Olen tulkinnut, että tämä on kivettänyt hänen tunne-elämänsä. Ystävyytemme on loppunut siihen, kun koin ettei hän pystynyt tapaamisilla antamaan mitään itsestään.
Ja mitä esimiestehtäviin tulee niin itsekin olen niitä tehnyt sen verran että tiedän, että ensimmäisiä asioita jotka pomo oppii on olla ilmaisematta ensimäisiä tunteitaan ja ajatuksiaan työyhteisössä. Kielletyistä reaktioista ei kerta kaikkiaan saa jäädä kiinni. Veikkaan, että tämäkin voi jäädä päälle. Itse olin huono pomo juuri sen takia etten pystynyt kytkemään tunteitani pois päältä vaan ahdistuin mahdottomien vaatimusten ristipaineissa.
Myötäilijä, joka ei itsekään tiedä mitä pohjommiltaan on. Oma persoona puuttuu. Ymmärsin sen vasta aikuisena,melkein 30- vuotiaana! Elämään mahtuu erittäin hyviä aikoja, mutta myös koulukiusausta ja 18 vuotta kestänyt mitätöinti vanhempieni taholta.
Tuttujen ihmiseten seurassa pystyn olemaan oma itseni, mutta tapaamiset vieraampien ihmisien kanssa eivät mene hyvin. Jos on kyse työasioista, niissä olen vahvoilla ja saan suuni työpaikalla auki.