Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilailaisen hakeminen ja pienempien päikkärit

Vierailija
20.08.2009 |

Miten olette hoitaneet pienempien päiväunet kun isoa sisarusta pitää hakea eskarista tai kerhosta? Musta tuntuu etten saa arkea toimimaan millään. Eskari loppuu klo 13, tänäänkin 1- ja 3-vuotiaat nukahtivat sohvalle klo 12.15 ja ne piti melkein heti repiä ylös ja lähteä hakemaan eskarista. Nyt en enää saanut kolmivuotiasta nukkumaan kun ehti nukkua vartin ja on kiukkuinen kuin ampiainen. Illalla pitäisi mennä kylään :(

Miten teillä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama viime vuonna. Onneksi sain pariksi-kolmeksi päiväksi viikossa jonkun muun kuskaamaan eskarilaista (naapuri, joka haki omaansa kerhosta ja mun isä iltavuoropäivinä). Pari päivää viikossa meni. Tosi aikataulukuviota hankaloitti vielä keskimmäisen kerho-, tanssi- ja muskaripäivät. Sitten vielä joku mulle ihmetteli, miksen käy perhekerhossa/kahvilassa. Ei vaan jaksanut eikä ehtinyt.

Nyt eskoinen on ekalla, matkaa 200 metriä. Aamulla ollaan vielä saateltu, mutta iltapäivällä kuopuksen unien aikaan tulee yksin kotiin.

Tsemppiä!

Vierailija
22/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuihin ja 4v. menee nukkumaan sitten kun päästään kotiin. Eskarilainenkin nukahtaa joskus. Meillä esiopetusaika 9-13.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla vaan ajoissa nukkumaan. Teilä ei kuitenkaan ollut aikaista aamuherätystä? Eli lapsi voisi nukkua 20-8? Tai ainakin meillä on tuo unimäärä riittänyt yli kolme vuotiaille.

Vierailija
24/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oli viettää luppovuosi koko katraan kanssa kotona.

Vierailija
25/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta; eskarilainen, 4 v ja 2,5 v ikäiset. Meillä kuopus joutuu valvomaan sen aikaa, että haen eskarilaisen kotiin. Meidän on pakko kulkea autolla, koska eskariin on sen verran pitkä matka. Kuopus pääse unilleen sitten klo 13.20 suunnilleen. Aika hyvin tuo on kuitenkin tähän sopeutunut.

Vierailija
26/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan eskarilainen klo 12.30 ja hyvällä kelillä ollaan vielä hetki porukalla ulkona. 3-vuotias laitetaan nukkumaan noin klo 13.15 ja minä ja eskarikin levätään (tänään nukuttiin kaikki). Eli meillä onneksi onnistuu vielä (katsotaan miten käy kun vauva syntyy marraskuussa).

Ei sun varmaan auta muu kuin yrittää pakolla pitää ne pienemmät hereillä ja saada niiden päikkärit siirtymään siihen n. 13.15-15.00 välille? Entä onnistuuko muuten välillä kimppahaku eli onko siinä lähellä joku muu, jonka lasta sinä voisit välillä hakea ja päinvastoin?

Tsemppiä, ymmärrän tuskasi!

Vierailija
27/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että eskarilainen oli joka päivä 2 tuntia eskarin päättymisen jälkeen vielä hoidossa. Tulihan se maksamaan jotain kymppejä kuussa, mutta kaikki olivat tyytyväisiä. Varsinkin se eskarilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä