Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten monta lasta teillä on? Onko lapsiluku täysi?

Vierailija
20.08.2009 |

Entä onko sinulla tai puolisollasi miten monta sisarusta?

Mietin, että meneeköhän oikeasti pääsääntöisesti niin, että jos sisaruksia on ollut 1-2 niin he haluavat suurperheen ja suurperheessä kasvaneet taas haluavat vaan 1-3lasta. Meidän tuttavapiirissä on näin pääsääntöisesti ja tunnen, että olemme jotenkin poikkeus kun olemme miehen kanssa molemmat suurperheestä ja meillä on suurperhe (7lasta)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta, itse haluaisin vielä 1-2 lisää, mutta miehen mielestä riittää, eli tällä hetkellä sanotaan, että lapsiluku on täynnä.

Molemmilla meillä on 2 sisarusta.

Omissa tutuissa on paljon isoja perheita riippumatta siitä ovatko vanhemmat suurista tai pienistä perheistä. Muutama läheinen perhe, joissa vain 1-2 lasta ovat sanoneet, että skundäärinen lapsettomuus on syynä pieneen perheeseen. No on sitten pari kaveria, jotka sanoneet, että jaksaminen loppuu 1-2 lapsen kohdalla.

Vierailija
22/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1 lapsi ja viel saa tulla 2-3.Miehellä on yks veli ja minulla 2 veljeä 3 velipuolta ja 2 siskopuolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei sisaruksia, itselläni kolme sisarusta...

Vierailija
24/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on kaksi sisarusta, samoin miehelläni kaksi sisarusta.

Vierailija
25/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi ja toinen tulossa. Haluttaisiin kolme lasta, mutta asiasta ei ole vielä virallista päätöstä, katsotaan kunhan saadaan tämä seuraava ulos.

Itselläni on neljä sisarusta ja miehellä yksi.