Kiristystä seksillä?
Tunnustaako kukaan kiristävänsä kumppaniaan seksillä? Ja mitkä on ollu motiivit?
Kuoleeko kriisissä oleva parisuhde totaalisesti jos seksillä aletaan kiristään?
Kommentit (27)
seksillä ja millävain kiristäminen meillä! Pari lastakin vaimo on saanu kiristettyä kaiken muun lisäksi!! Onko tämä normaalia?
Ja jos eukko tietäisi että tänne kirjoittelen niin onse kauhea rähinä ja .... huh huh EI JAKSA ENÄÄÄÄ!!!!
Kyllä meilläkin siihen syyllistytään. Meillä mies kiukuttelee kun ei saa seksiä.. Annan taatusti jos ei kuvittele että kaikki asiat selviää sen myötä!!! Seksi on seksiä!! MUTTA kyllä pitää kyetä selvittää asiat mitkä on selvitettävänä eikä vaan kuvitella että puhumiset hoidetaan seksillä.
(Aluksi kuitenkin haluan ojentaa kasan idealismipisteitä edellisille kommentaattoreille)
Sitten asiaan: Pariskunta tulee kotiin raskaan työpäivän jälkeen. Kun normaalit arkiset kotihommat on hoidettu yhdessä vaimo muistaa luvanneensa leipoa töihin omenapiirakan. Vaimo osaisi tehdä piirakan, mutta mieskin on tunnetusti hyvä leipoja.
Mies rakastaa anaaliseksiä. Nainen kokee anaaliseksin täysin neutraalina: ei tunnu hyvältä mutta ei tunnu pahaltakaan (ja saahan siinä oma rakas nautintoa).
Nainen: "Voi ei ! Mun piti leipoa se omenapiirakka töihin... Jaksaisitko sinä rakas leipoa sen, mä lupaan antaa sun panna pyllyyn sitten illalla"
Kysymys naisille: Onko tässä jotakin väärää ?
Kysymys miehille: Leipoisitko piirakan ?
Voisin vaikka leipoakkin mutta pääsääntöisesti kyllä jostakin muusta syystä kuin peppupanon takia.
Mutta jatketaan tuota samaa ajattelua:
Jos kuvitellaan että tuo samainen pariskunta harrastaa sitä peppuseksiä esimerkiksi kerran kuussa. Nyt kun vaimo antaa piirakasta persettä ja samalla tämän kuun peppupano tulee suoritetuksi niin saikos mies silloin palkinnon?
Mies sai kuukausittaisen peppupanonsa, joka nyt vain vaihtoi nimeä palkinnnoksi...
Näinhän tämä oikeasti menee. Seksin määrä parisuhteessa on vakio. Palkintoseksi vain vähentää sitten niitä normaaleja seksi kertoja.
Tavallaan tuo on totta, mutta kysehän on reilusta tarjoukseta: ota tai jätä.
Jos leivot on saanti varmaa eikä peppupanoa tarvitse erikseen vongata, nainenhan sitä tuskin muuten ehdottaisi koska ei itse saa siitä mitään. Lisäksi tiedät että vaimolle jää hyvä mieli koska kysehän oli hänen ehdottamastaan järjestelystä. Nainen kokee tilanteen reiluksi koska hoiti itse omenapiirakan hankkimisen eikä teettänyt miehellä hänelle kuuluvia hommia "ilmaiseksi". On totta että seksin kokonaismäärää tuo tuskin lisää, mutta toisaalta jos et leivo on mahdollisuutesi saada anaalia sinä iltana aika heikot...
Ajattelin pidemmällä ja totesin etten hyötynyt piirakasta mitään.
Vaimo puolestaan hyötyi sekä piirakan että hyvänmielen siitä "ettei ollut vain teettänyt piirakkaa"
Asia muuttuisi jos vaimo ei koskaan anna persettä vaan se on joka kerta tienattava. Silloin voisin ajatella perseen palkintona tosin silloinkin todennäköisesti persepano korvaisi pillupanon eli seksin määrä olisi edelleen vakio mutta palkinto olisikin juuri se että saa persettä.
mun mielestä niin ei vain tehdä, piste.
tietynlaista kaupankäyntiä kyllä joskus on. nyt kun on tämä hektisin pikkulapsivaihe meneillään, olen melko väsynyt. niinpä mies antaa mun nukkua joskus pidempään ja muutenkin ottaa tavallista enemmän vastuuta kotihommissa. ja antaa mulle hengähdyshetkiä lapsista. ja vastaavasti mä jaksan antaa hyvää miehelle sitten iltasella. aina ei kyllä kauheesti huvittaisi, mutta koitan silti aina jollain lailla miestä tyydyttää. en säälistä enkä "maksuksi" vaan ihan sillä että hän ajatteli minua päivällä ja teki kaikkensa minun ilahduttamisekseni, niin haluan tehdä jotain miehen iloksi.