Meidän tarina...Menin 19v naimisiin 4-kymppisen miehen kanssa.
Seurustelemaan aloimme kun minä olin 15v ja mies 36v. Tiedän, laitonta, mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä ja jne. Minulla oli kaveripiiristä ainoana mies (ja itse asiassa olin ainoa jolla oli MIES, muilla oli pikkupoikia), jolla oli varaa ostella minulle ihania vaatteita, maksoi aikanaan ajokorttini jne. Opiskeluaikoina ei ole tarvinnut tehdä töitä vaan on saanut keskittyä itse siihen opiskeluun. Mies oli jo hurvittelunsa hurvitellut ja näin säästyin turhilta sekoiluilta miehen osalta. Mieheni mielestä taas oli vain söpöä kun minä hassuttelin, otin ekat kännit ja kävin ekoja kertoja ravintolassa. Seksiä meillä ei ollut heti vaan vasta vuoden seurustelun jälkeen eli sitten vasta kun olin virallisesti siinä iässä että minuun kajoaminen ei ole rikos ;) Sitä ennen oli kyllä pusuttelua ja hivelyä ja mies katseli minua kun olin alasti jo ennen sitä jne.
No mutta. Ekan lapsen sain 22v eli nuorena, mutta seurustelua oli takana jo useita vuosia. Oli oma talo, oma auto, varaa maksaa harrastuksia itselle ja lapselle, varaa olla kotona useampikin vuosi.
Nyt olen 27v ja kahden "ison" lapsen kotiäiti / kotirouva. Lapset on 5v ja 3,5v. Saan olla kotona niin pitkään kuin vaan tahdon. Kotona olo ei ole mitään kitkutelua vaan saan shoppailla itselleni ja lapsille kaikkea kivaa, siivooja käy 2 x viikossa ja kodinhoitaja/lastenhoitaja aina kun niin toivon. Esim. tänään tulee kohta lastenhoitaja ja me mieheni kanssa lähdetään kahdestaan kesäiltaa viettämään
Kommentit (85)
minun mies on minua nuorempi 11v. ja se passaa meille,mikä sopii toiselle ei sovi taas toiselle jne.
Enpä haluaisi elää sitten myöhemmin jonkun vanhan papparaisen kanssa. Enkä haluaisi olla mikään siipeilevä kotirouva.
Mutta ei niitä kaikille taivaasta tipahtele, valitettavasti.
t.köyhän miehen muija, joka repii perheen toimeentulon selkänahastaan
kun olin virallisesti siinä iässä että minuun kajoaminen ei ole rikos ;) Sitä ennen oli kyllä pusuttelua ja hivelyä ja mies katseli minua kun olin alasti jo ennen sitä jne.
Jos 37 vuotias siis melkein nelikymppinen hivelee 15 vuotiasta tyttöä ja "katselee alastomana" niin se ei liippaa läheltä vaan käsitääkseni onkin pedofiiliaa, ainakin laitonta ja näin normaalin aikuisen moraalilla myös erittäin väärin.
Oletko varma ettei miehesi nykyään katsele 15 vuotiaita kun sinä olet jo aikuinen vai uskotko todella että kyseessä oli "rakkaus ensisilmäyksellä" sattuipa vain aikuinen mies "rakastumaan" tyttöseen.
Olen oikein tyytyväinen siihen, että me ollaan mieheni kanssa samaa ikäpolvea. Ollaan fanitettu samoja bändejä, luettu bees&honey-palstaa, kiroiltu kun radiojuontaja alkoi puhumaan hyvän biisin päälle, katsottu Kössi Kengurua. Meillä on muistoja samanlaisista asioista ja ollaan samaan aikaan eletty samanlaisia vaiheita. Eikä kukaan ole hyväntahoisesti myhäillen seurannut vierestä "kyllä minä tiedän miten tuossa käy"-asenteella. Vaikka moni juttu on ollut varmasti paljon vaikeampaa kuin sinulla, olen ainakin oppinut, miten selviän ihan itse, ilman suojelijaa. Tykkään myös siitä, että vanhenemme samaa tahtia. En haluaisi jäädä vanhana yksin. Voihan minulle niin käydä kuitenkin, mutta sinun kohdallasi se on lähesulkoon varmaa.
oli pari jossa nainen oli 23 vuotta nuorempi kuin mies! Olivat erittäin onnellinen ja tasapainoinen pari, joista loisti kauas syvä rakkaus ja kunnioitus toisiaan kohtaan, lapset tasapainoisia ja ihania jne. Kaikki surkutteli salaa sitä, että nuorena naisesta tulee vanhuksen omaishoitaja, joka joutuu vaippoja vaihtelemaan miehelleen jne.
Mutta kuinkas kävikään! Nainen sairastui nelikymppisenä syöpään, johon menehtyi vuoden kuluttua sairastumisesta. Ja silloin se aviomies hoiti kotona loppuun saakka vaimonsa, lyhyitä sairaalajaksoja lukuunottamatta. Ja nainen kuoli omaan sänkyynsä miehensä vierelle. Eli vanha mies joutuikin nuoren vaimonsa omaishoitajaksi!
Elämästä ei siis koskaan tiedä! Eikä mitään pidä olettaa automaattisesti!
Säälittävää paskaa... Narsismia tuo on eikä mitään muuta... minä sitä, minä tätä...
- Jos oisit ollu edes täysi-ikäinen, kun joku meistä "ukoista" tulee tekemään sulle tuttavuutta,... niin asia ois heti kertaheitolla eri. (Ei ikäerossa sinänsä vikaa ole.)
niin kuin joku aiemmin totesi, jos puhut totta kyseisessä artikkelissasi, Ukkos temppu on rikos, rikoksen tekijä luonnollisesti pedofiili, -eli sinä olet silloin pedofiilin pikku-piirakka!
Entä sitten tuo raha!!?
-Luuletko että raha todella tekee onnelliseksi? Kyllä se joskus saattaa helpottaa, mutta...
...Jos ei Ystäviä/muuta elämää ku ukko ja lapset, niin huonosti menee.
Homma kavereita/ ja elämä.
nm: 2 lapsen isä 22v, onnellisesti naimisissa
osapäivätöissäkin kävin parina kesänä "huvin vuoksi" ja sen verran isot rahat perin jos leskeksi jään, ettei taloudellista huolta tule olemaan. Minulla on hyviä ystäviä, sukulaisia. Kas miksi olisin pohjaton? Olen jo sen ikäinen, että enköhän oikein mainiosti lasten kanssa selviydy arjesta näillä puitteilla yksinkin!
Ja mitä tulee siihen, että vanhan ukon hoitaminen käy mahdollisesti rankaksi: Mieheni on luvannut että hänet saan lykätä hoitolaitokseen koska tahansa siltä tuntuu, hän ei tahdo että olen hänelle taakka. Ja mikäänhän ei sido minua ikuiseen avioliittoonkaan.
En siis voi ymmärtää tuota pohjatonta mitenkään. Eiköhän moni tavismamma, ikäisensä duunarin nainut ole paljon pohjattomampi kuin minä.
yst. terv. ap
Olet aika lailla "pohjaton", jos/kun jäät yksin lastesi kanssa... Ja näinhän tulee käymään joka tapauksessa jossain vaiheessa.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta tosiaan helpottaa elämää. Mieheni kanssa en ole rahasta vaan RAKKAUDESTA. Rakkaus on se mikä tekee onnelliseksi, minutkin :)
Kun tutustuttiin, niin mieheni ei tiennyt ikääni ja hämmentyi kyllä hieman kun sen kerroin. Olin aika aikuisen oloinen varmasti jo 15v. Ulkoisesti muodokas ja varmasti osasin jutella ihan fiksuja ikäisekseni. Luuli minua parikymppiseksi. Mutta eipä se ikäero mitään haitannut. Kun ei meitä haitannut niin tässä sitä ollaan. Mieheni taas huomattavan nuorekas ikäisekseen! :)
ap
Säälittävää paskaa... Narsismia tuo on eikä mitään muuta... minä sitä, minä tätä... - Jos oisit ollu edes täysi-ikäinen, kun joku meistä "ukoista" tulee tekemään sulle tuttavuutta,... niin asia ois heti kertaheitolla eri. (Ei ikäerossa sinänsä vikaa ole.) niin kuin joku aiemmin totesi, jos puhut totta kyseisessä artikkelissasi, Ukkos temppu on rikos, rikoksen tekijä luonnollisesti pedofiili, -eli sinä olet silloin pedofiilin pikku-piirakka! Entä sitten tuo raha!!? -Luuletko että raha todella tekee onnelliseksi? Kyllä se joskus saattaa helpottaa, mutta... ...Jos ei Ystäviä/muuta elämää ku ukko ja lapset, niin huonosti menee. Homma kavereita/ ja elämä. nm: 2 lapsen isä 22v, onnellisesti naimisissa
Oletko onnellinen? Sehän tässä on tärkein kysymys.
Minusta ensimmäinen kirjoituksesi kertoo piiloviestin ja toivon todella, että sydämessäsi olet onnellinen. Jos et, niin pärjäät kyllä omillasikin, älä pelkää yksin jäämistäkään.
Ihan yhtä lailla ap voi kuolla ennen miestään!
Joku roikkuperseinen vaari köyrii ap:ta, yööööök! Onneksi minulla on rahaa omasta takaa ihan riittävästi, niin ei tarvitse mennä vanhainkodista mitään kehäraakkeja pedofiileja pokailemaan.
jos joku on onnellinen oli se puoliso minkä ikäinen tahansa, niin olkaa onnellisia hänen puolestaan ja yrittäkää joskus ajatella myönteisesti myös muista ihmisistä, vaikka ne eivät eläkkään teidän täydellisen maailman kaavan mukaan.
Ihan OIKEASTI tyytyväisellä ihmisellä ei ole tarvetta todistella sitä noin kovasti. Luultavasti toivot itsekin kovasti että pitäisit elämästäsi, kun puitteet ovat kuitenkin noinkin hyvät. Käy vähän sääliksi sinua. Tsemppiä!
TÄYSIN tuntemattoman ihmisen puolesta? :D Ei minua liikuta tuntemattomien tarinat suuntaan eikä toiseen. En ole jonkun pälliäisen puolesta onnellinen, surullinen enkä kateellinen. Korkeintaan joskus ärsyttää jonkun narsismi ja leveily, mutta en minä niitäkään enää muista sen jälkeen kun olen koneen sulkenut.
harmi etten päässyt aikoinasi sun häihin!!
harmi etten päässyt aikoinasi sun häihin!!
jos sanoo itsestään selvyyden ääneen. Eli 40 vuotias mies sivelemässä ja katselemassa alastonta 15 vuotiasta on pedofiili.
Itse en ainakaan ole millään asteella kateellinen, miksi olisin rahan takia, sitäkö tarkoitit.
Minulla on tarpeeksi rahaa ja olen ollut kotiäitinä haluamani ajan, minulla on myös ihana miesja olen todella onnellinene. Kerro siis MISTÄ IHMEESTÄ edes voisin tässä olla katellinen.
Lähinnä säälin AP:ta joka on mielestään onnellinen mutta jonka tarinassa kuitenkin rahalla ja shoppailulla on kärkisija, sekö tekee onnelliseksi. Monet asiat on tältä nuorelta naiselta jäänyt kokematta kun on ollut aikuisen miehen vallassa alusta asti.
Minulla muuten myös tuttavapiirissä pariskunta joilla 20 vuotta ikäeroa, kyseessä kuitenkin eritilanne siten että tässätapauksessa nainen oli 20 kun tapasivat. Silloin ikäerolla ei ole samanlaista merkitystä. Vaikka toki heilläkin on ollut muutamia iästä johtuvia ristiriitoja liittyen juuri siihen että toinen on jo kokenut paljon eikä halua asioita enää kokea.
Itse samanlaisessa tilanteessa, tosin mieheni on vain pari hassua vuotta vanhempi. :)