Onko lähipiirissäsi joku joka vie sinulta mielenterveyden käytöksellään?
Kommentit (12)
Yks tuttu on, joka on mun näkökulmasta hieman poikkeuksellinen. En tiedä mikä sitä vaivaa, masennus, maanis-depressiivisyys, läheisriippuvuus vai vain pätemisenhalu ja huono itsetunto. Ihan normaali se ei mun mielestä kuitenkaan ole, ja se joskus mua mietityttää.
voin huomattavasti paremmin, kun päätän olla välittämättä muiden touhuista ihmeemmin.
hän sentään mielenterveyttäni vie.
hänestä tulikin sitten ex, kun tajusin ettei pääsni kestä sitä valhtelemistaan, huijaamistaan, manipuloimistaan ja pettämisiään
pojalla on adhd ja se tekee kyllä minut hulluksi. Pojan ja hänen käytöksensä vielä jaksaisinkin, mutta en enää niitä jatkuvia ongelmia koulun ja muutaman kaikenparemmintietävän luokkakaverin vanhemman kanssa. Ala todella tarvita itse jotain pillereitä.
Exä aiheutti toimillaan minulle masennuksen.
Kun erottiin, kaikki masennusoireet alkoi lähteä lähes samantien minusta pois.
Alkkis ja elää aivan todella outoa oman päänsä sisäistä elämää, tuntuu ettei elä "tässä" maailmassa. Vaikeaa.
joskin vähemmän kuin ennen. Äitinikään ei enää häiritse, kun en enää pidä yhteyttä, enkä vastaa yhteydenottoihin.
Saisipa nuo ihmiset käyttäytymään vastuullisesti ja ajattelemaan muutakin kuin omaa ulkokuortaan.
parikin lähisukulaista
toiseen olen harkinnut lähestymiskieltoa lasten syntymän jälkeen
unelmoin välien poikki laittamisesta, mutta vaikea se on
isäni.
ei olla väleissä, yli vuosi sitten nähty viimeksi. lapsiamme hän on tavannut reilusti alle 10 kertaa. todella kurja tilanne.
itse en vaan kestä olla tekemisissä, tai mulla todella alkaa rakoilla oma mielenterveys. :(