Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikilla suomalaisilla ole eloveenan värisiä hiuksia/siniset silmät!

Vierailija
29.07.2015 |

Mikä ihme se on esim. Jos vauva syntyy tumma tukkasena... Yms. Ihmettelyt ihmisillä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]

No sitten Runebergin kuvailema Saarijärven Paavo ei ollut suomalainen. Paavollahan oli ruskea tukka ja harmaat silmät.
[/quote]

Itse sen sanoit: Paavolla oli ruskea tukka.

Opiskelepa viestini ja mieti, oliko suomalainen. Ei!
[/quote]
Se mikä Suomessa on ruskea on maailman mitalla vielä vaalea.
[/quote]
Kerro lisää maailman mitasta? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
42/51 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi on "aito" suomalainen,mehän ei siis olla blondeja ja sinisilmäisiä.Välillä noi feikit alkaa täällä puhumaan mulle enkkua.Repikääs siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla ala-asteella yksi plikka joka oli tummaihoinen. Molemmat vanhemmat suomalaisia ja suhkot vaaleita perus suomalaisia. Tyttö haukuttuun neekeriks yms, ei ihmiset ymmärrä, että suomalaiset ovat tummaihosia myös.

Vierailija
44/51 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aitoja blondeja aikuisia, maantienharmaat hiukset. Mun mielestä tummaihoset naiset on kauniita, sellane ruskettunu ei mikää musta kuitenkaan. Vähä kui miss suomi sara, suomalainen ja eksoottinen.

Vierailija
45/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on melko vaalean ruskeat hiukset ja sini-vihreät silmät 

Vierailija
46/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelläni on melko vaalean ruskeat hiukset ja sini-vihreät silmät 

Kiitos kun kerroit meille kaikille. Tietoisku oli niin tärkeä, että sen vuoksi piti kaivaa esiin kymmenen vuotta vanha keskustelu?

Vierailija
47/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään maassa niin ei ole lähes kaikki blondeja ja sinisilmäisiä. Ei edes etnisissä ruotsalaisissa tai muissa skandinaaveissa.

Olen elämässäni ihastunut harmaasilmäisiin, sinisilmäisiin ja ruskeasilmäisiin naisiin. Vihreä puuttuu listalta vain sattuman kautta.

Vain yksi heistä oli aito blondi, muutama maantieharmaa "blondi" (mikä on yleisin hiusväri suomalaisilla, eikä blondi) ja pari tummahiuksista.

Kaikki olivat tosin vaaleaihoisia suomalaisia.

Vierailija
48/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisoäiti oli romani. Itsellä siniset silmät ja vaalea tukka.

Vierailija
49/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen: en huomannut, että oli joku turha nosto vuosien takaa. Semmoista se on, kun lukee ensin vain ap-viestin, eikä katso päivämäärää.

Vierailija
50/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kunnon eloveena, ja ulkomailla mua aina luullaan ruotsalaiseksi tai norjalaiseksi.

Sama. Mua on luultu ihan Suomessakin ruotsalaiseksi. Vaaleat hiukset, syvänsiniset silmät ja rusketun helposti. 

Vierailija
51/51 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri etnisyysarvion, 100% suomalainen, tumman ruskeat hiukset ja vihertävänruskeat silmät.  Äidilläni mustat hiukset ja siniset silmät, isällä ruskeat hiukset ja ruskeat silmät.   Sukuhaarojen juuria eri puolilta Suomea..