Ei kaikilla suomalaisilla ole eloveenan värisiä hiuksia/siniset silmät!
Mikä ihme se on esim. Jos vauva syntyy tumma tukkasena... Yms. Ihmettelyt ihmisillä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:09"]Ai ihmetteleekö joku oikeasti
[/quote]joo.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:09"]Ai ihmetteleekö joku oikeasti
[/quote]joo.
[/quote]jos lapsi on tummempi tukkaisempi. Vaikka on suomalainen
Mullapa on! Siis superblondit hiukset ja siniset silmät <3 ja suku kuulema norjasta venäjän kautta suomeen päätynyt :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:05"]Suurimmalla osalla suomalaisista on ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Maine vaaleina johtuu vain siitä, että täälläpäin blondeja on erittäin paljon verrattuna muihin Euroopan (saati maailman) maihin.
[/quote]
Heh, suomalaisen "ruskeat" hiukset on kyllä yleensä tummanvaaleat muualla päin maailmaa.
No ei nii. Mä näytän ihan mannelta. Just huomasin ku katoin valokuvaa itestäni
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on [/quote] Määrittele "aito" suomalainen.
[/quote]
Vastaava kuin aito avioliitto. Esim. tapa joka on kestänyt vuosisatoja, jolloin se on vakiintunut yhdessä pitämäksemme totuudeksi. Siis asia, jota ei voi muuttaa, koska joutuisi muuttamaan lähes kaikkien suomalaisten mielipiteen.
Olin espanjassa lomalla ja bussipyskillä vieressä supatti pariskunta, että kyllpä noi espanjalaiset ovat kalpeita. Minulla on tummahko tukka ja ruskeat silmät. Iho on vaalea.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]
Määrittele "aito" suomalainen.
[/quote]
Aito suomalainen on elovena. Jos sinussa on lapin verta, voit olla tumma eli olet saamelais-suomalainen mulatti.
Jos sinulla on tumma tukka oli isoisäsi isoisä esim espanjalainen turisti, joka kävi "puristamassa" isoisoisoäitisi kättä ikimuistoisesti.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]
No sitten Runebergin kuvailema Saarijärven Paavo ei ollut suomalainen. Paavollahan oli ruskea tukka ja harmaat silmät.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]
Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]Varsinkin Lapissa voidaan olla ihan mustatukkaisia ja pikisilmäisiä että siinä sulle aidot suomalaiset :)
[/quote]
Etnisesti lappalaisia ja mustalaisia ei lasketa suomalaiseksi.
Lappalaisista putsatun tilaston mukaan suomalaiset ovat vaaleahiuksisin ja vaaleasilmäisin kanssa maailmassa. Toiseksi tulevat Viron virolaiset.
Se maantien värikin lasketaan maailmalla vaaleaksi, valtaosallahan on pikimustat hiukset ja silmät.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]
No sitten Runebergin kuvailema Saarijärven Paavo ei ollut suomalainen. Paavollahan oli ruskea tukka ja harmaat silmät.
[/quote]
Itse sen sanoit: Paavolla oli ruskea tukka.
Opiskelepa viestini ja mieti, oliko suomalainen. Ei!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]Varsinkin Lapissa voidaan olla ihan mustatukkaisia ja pikisilmäisiä että siinä sulle aidot suomalaiset :)
[/quote]
Lappalaisista putsatun tilaston mukaan suomalaiset ovat vaaleahiuksisin ja vaaleasilmäisin kanssa maailmassa. Toiseksi tulevat Viron virolaiset.
Se maantien värikin lasketaan maailmalla vaaleaksi, valtaosallahan on pikimustat hiukset ja silmät.
[/quote]
Ruotsissa alkaa valtaosa ihmisistä olla jo afrikkalaisen näköistä. Katukuvassa ei näe enää valko-ihoisia
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:49"]Mä oon kunnon eloveena, ja ulkomailla mua aina luullaan ruotsalaiseksi tai norjalaiseksi.
[/quote]
Maailmalla Ruotsi tunnetaan sata kertaa Suomea paremmin Suomi on vain vähän Balttian maita tunnetumpi ja monella suomalaisellakin menevät Liettuat ja Latviat sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
Ruotsissa alkaa valtaosa ihmisistä olla jo afrikkalaisen näköistä. Katukuvassa ei näe enää valko-ihoisia
[/quote]
Sama Oulussa. Ei näe enää valkolaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kerrankin puhutaan asiaa kirjallisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Aidoilla suomalaisilla on
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se mikä Suomessa on ruskea on maailman mitalla vielä vaalea.
Mä oon kunnon eloveena, ja ulkomailla mua aina luullaan ruotsalaiseksi tai norjalaiseksi.