Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskikissa oli päässyt Kymppiuutisiin

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kondis vaan ihan harrastelijaleipuri ollut penskasta saakka. Kehtaan silti sanoa että leipomukseni ovat paljon paremman näköisiä kuin Kinuskikissalla. Kissa saa rauhassa tehdä kakkujaan, ei siinä mitään, mutta tosi on, että leivontablogeissa monet monet ideat on toisilta kopsattuja. Niin ne on Kinuskikissallakin. Ei paljon vaadi kun katsoo mallia toisten kakuista ja asettelee ruusut samallatavalla kakkuun kuin toisessa kakussa. Olen itsekin ottanut ideoita toisilta kotiin täytekakkuihin jos olen nähnyt kivan idean jossain.

Miksi täällä pidetään jotain ihmistä heti kateellisena, jos ei ole niin ihastunut toisen tekeleihin? Ei kait kaikki voi tykätä kaikesta. Ymmärrän hyvin että se joka on taitamattomampi tekijä kuin esim Kinuskikissa, näkee taidokkaina Kinuskikissan tekeleet, taitavampi taas näkee taitamattomuutta kakuissa. Selvää pässinlihaa.

Minun suosikkiblogeja ovat, ei vain hienojen leipomusten vuoksi, vaan myös ystävällisen blogistien vuoksi fantasiina, ewelyn, kakkuhelmi, taikinataivas, mansikkamäki, helmeilevää, rouva veen kokkaukset, ahonlaita (ammattilainen), taikinaterapiaa, sekä emerald city. Emerald cityssä ei ole ulkonäkö leivonnaisissa hienoimmasta päästä, mutta tosi hyvän makuisia reseptejä sieltä löytyy! Ei ole tarvinnut vielä yhteenkään testaamaani reseptiin pettyä, toisin kuin Kinuskikissan reseptien makuihin olen pettynyt. Tärkeintä leivonnassa on se että maku ja ulkonäkö sekä rakenne on kohdillaan.

Vierailija
42/43 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kondis vaan ihan harrastelijaleipuri ollut penskasta saakka. Kehtaan silti sanoa että leipomukseni ovat paljon paremman näköisiä kuin Kinuskikissalla. Kissa saa rauhassa tehdä kakkujaan, ei siinä mitään, mutta tosi on, että leivontablogeissa monet monet ideat on toisilta kopsattuja. Niin ne on Kinuskikissallakin. Ei paljon vaadi kun katsoo mallia toisten kakuista ja asettelee ruusut samallatavalla kakkuun kuin toisessa kakussa. Olen itsekin ottanut ideoita toisilta kotiin täytekakkuihin jos olen nähnyt kivan idean jossain. Miksi täällä pidetään jotain ihmistä heti kateellisena, jos ei ole niin ihastunut toisen tekeleihin? Ei kait kaikki voi tykätä kaikesta. Ymmärrän hyvin että se joka on taitamattomampi tekijä kuin esim Kinuskikissa, näkee taidokkaina Kinuskikissan tekeleet, taitavampi taas näkee taitamattomuutta kakuissa. Selvää pässinlihaa. Minun suosikkiblogeja ovat, ei vain hienojen leipomusten vuoksi, vaan myös ystävällisen blogistien vuoksi fantasiina, ewelyn, kakkuhelmi, taikinataivas, mansikkamäki, helmeilevää, rouva veen kokkaukset, ahonlaita (ammattilainen), taikinaterapiaa, sekä emerald city. Emerald cityssä ei ole ulkonäkö leivonnaisissa hienoimmasta päästä, mutta tosi hyvän makuisia reseptejä sieltä löytyy! Ei ole tarvinnut vielä yhteenkään testaamaani reseptiin pettyä, toisin kuin Kinuskikissan reseptien makuihin olen pettynyt. Tärkeintä leivonnassa on se että maku ja ulkonäkö sekä rakenne on kohdillaan.

Kinuskikissalla on hyviä ohjeita sellaisille jotka ei ole niin paljoa leiponeet ja tehneet ja se on hyvä. Mutta jos yhtään itse osaa niin Kinuskikissan ohjeet ja neuvot on aika yksinkertaisia ja ohjeet ei ole aina niin hyviä. Mutta makunsa kullakin, minäkin vierailen mielummin muissa blogeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kinuskikissa on kissa kissojen joukossa.

Miten sait kokemuksen kateudesta, olen sentään oikeasti koulutettu kondiittoriksi ja pystyn parempaan kädenjälkeen joten mistä olisin kateellinen kerro ole hyvä.

Kateelinen yrittää viedä arvoa toisten saavutuksilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi