Kinuskikissa oli päässyt Kymppiuutisiin
http://www.katsomo.fi/?treeId=101 kohta 16:55
ja aamulehdessä
http://www.aamulehti.fi/teema/ruoka/parhaat-leipurit-loytyvat-nyt-netis…
Kommentit (43)
Ja itse olen kyllä sitä mieltä, että ei leipominen suju kaikilta vaikka olisi mitkä muotit.
Ihan googlettamalla löytyy pilvin pimein kakkublogeja, joista suurimmassa osassa taso on oikeasti aika_heikkoa, vaikka välineitä ja muotteja löytyykin...
minusta tuli ainakin fani :) Ja uskomatonta viitseliäisyyttä pitää noin hienoa blogia, tosi yksityiskohtaiset neuvot tekovaiheesta...
Hienoja kakkuja! :) En todellakaan itse osaisi tuollaisia tehdä, puuttuu esim. tarkkuus ja luovuus...
Olen kanssasi samaa mieltä! Joo, en minäkään osaisi tehdä noin hienoja kakkuja kuin KINUSKIKISSA!Ei oo sellaisia taitoja kuin Kinuskikissalla on.On aivan järkyttävää, että jotkut viittii haukkua Kinuskikissaa joka hyvää
hyvyyttään jaksaa laittaa meille kaikille niin ihania ohjeita blogiin ja ne kaikki muutkin jotka
pitää kakkublogeja ovat ihania ihmisiä kun jaksavat pitää blogeja.Ei Kinuskikissan tarvikaan olla ammattilainen eikä ole sitä varmasti väittänytkään!Olisi kiva kun lopetettaisiin hänen
haukkuminen.Jos hänen kuvaa ei olisi blogissa niin
kukaan ei varmaankaan haukkuisi.Luulen, että se että hän on niin kaunis on yksi syy siihen, että
hänen tekemiä ihania leipomuksia haukutaan.
LOPETTAKAA HÄNEN HAUKKUMINEN! Vaikka hänen leipomuksensa olisi ihan huonoja(eivät kyllä ole)
niin mitä sitten!!!?????!!!!!!!!
kinuskikissa on kissa kissojen joukossa.
Miten sait kokemuksen kateudesta, olen sentään oikeasti koulutettu kondiittoriksi ja pystyn parempaan kädenjälkeen joten mistä olisin kateellinen kerro ole hyvä.
parempaan jälkeen. Kateudestasi kertoo se, ettet kestä kun joku kehuu tavismammaa joka ilman koulutusta kykenee noin hienoon jälkeen, vaan sinun pitää tuoda itsesi ja ammattitaitosi esiin.
Olen kanssasi samaa mieltä! Joo, en minäkään osaisi tehdä noin hienoja kakkuja kuin KINUSKIKISSA!Ei oo sellaisia taitoja kuin Kinuskikissalla on.On aivan järkyttävää, että jotkut viittii haukkua Kinuskikissaa joka hyvää
hyvyyttään jaksaa laittaa meille kaikille niin ihania ohjeita blogiin ja ne kaikki muutkin jotka
pitää kakkublogeja ovat ihania ihmisiä kun jaksavat pitää blogeja.Ei Kinuskikissan tarvikaan olla ammattilainen eikä ole sitä varmasti väittänytkään!Olisi kiva kun lopetettaisiin hänen
haukkuminen.Jos hänen kuvaa ei olisi blogissa niin
kukaan ei varmaankaan haukkuisi.Luulen, että se että hän on niin kaunis on yksi syy siihen, että
hänen tekemiä ihania leipomuksia haukutaan.
LOPETTAKAA HÄNEN HAUKKUMINEN! Vaikka hänen leipomuksensa olisi ihan huonoja(eivät kyllä ole)
niin mitä sitten!!!?????!!!!!!!!
Ja pah! Jokaisessa ammatissa on puoskareita ja jos sinulla sattuu olemaan kondiittorin paperit kourassa, se ei tarkoita sitä että olisit jotenkin erityisen lahjakas kakun tekijä! Jokaisessa ammatissa katsos on tuollaisia itseään kehuvia "ammattilaisia"!
Jos vielä aiot muita haukkua ja omaa taitoasi kehuskella, niin on parempi että linkität tänne tekeleittesi kuvat, niin saadaan arvostella oikein urakalla.
sivuilleen.
Paljonkohan tienaa noilla sivuillaan?
sivuilleen. Paljonkohan tienaa noilla sivuillaan?
No toivottavasti tienaa tarpeeksi! Ompa tänään kantturat kateellisin mielin, ai mut täähän olikin vauva-palsta eikä kaksplussa! Onko se kinuskikissan vika jos ite oot köyhä? :DDD
olen aloittaja joka laittoi tän viestiketjun alkuun, ei herättänyt keskustelua
kirjotin vähän negatiiviseen sävyyn jopa alkoi ketju elämään
tällä palstalla on niin totta että pikku riitely saa ketjut henkiin
näin eilen kymppiuutiset ja tunnistin kakuista tekijän ja oli mukavaa että oli tehty tuollainen juttu
kakkublogeja on paljon ja seurailen niistä monia, kirjanmerkeissä on parikymmentä ja kissa yksi heistä
terkuin ap joka on kondiittori joka diggailee kinuskikissaa vaikkei hän ammattilainen olekaan ja olen hyvilläni että moni on löytänyt kakuista harrastuksen
Onko se riitelyn aikaiseksi saamista jos ihmiset
puolustavat syyttä suotta haukuttua? Minusta se puolustaminen ja kehuminen on hyvä asia. Av.lla on monta, kuten ilmeisesti sinäkin, ilkeämielistä provoajaa ja riidanhaastajaa. Ja sitten on näitä, joilla on kanttia ja sydäntä kehua muita.
Milestäni on ala-arvoista kehitellä riitoja vain oman itsensä ja hupinsa vuoksi.
vaan ostamaan tarvikkeita ja kokeilemaan... Ihania kakkuja, muffinsseja jne.
Konditorioiden kakut voi olla virheettömiä, mutta usein myös teollisen makuisia ja ihan liian sokerisia kaikkine kreemeineen.
jos katsoo hänen marsipaanikakun alalaidat ovat kurtussa
http://www.kinuskikissa.fi/wp-content/uploads/sini/2008/01/marsipaani_v…
Ammattilaisena teen pinnoitteesta sielän myös reunoilta.
Meitä ammattilaisia on moneen lähtöön ja myös yrityksiä joissa tehdään työtä.
Massatuotanto kakut eivät ole niin siistejä ja kauniita ja sen näkee jo hinnastakin. Kaupoissa on halpoja kakkuja joita ei voi verrata yksilöllisiin tilauskakkuihin joiden hinnat ovat korkeammat johtuen suuremmasta työmäärästä.
Olen lukenut että Kinuskikissa saattaa tehdä päivän jotain kakkua, tulee mieleen ehtiikö jo pilaantuminen alkaa. Työskenteleyn pitää olla ripeää että asiakas saa sellaisen tuotteen joka ei vaaranna hänen terveyttään.
Runsas ajan kuluminen yhteen kakkuun kertoo amatöörimäisyydestä.
vuoden takainen aloitus. Ja jaksaa puhuttaa.
Selvästikin kannattaa alkaa harkita blogin pitämistä:)
vuoden takainen aloitus. Ja jaksaa puhuttaa. Selvästikin kannattaa alkaa harkita blogin pitämistä:)
Ei täällä nyt kenen tahansa räpeltäjän blogeista puhuta. Nämä kakkujen tekijät ovat taitavia ja kateelliset sitten täällä vuohottaa epäoleellisista.
Edellä mainitut ovat vaahtokarkkitaikinasta tehtyjä. Voiko siitä saada todella sileämpää?
Katso vaikka näitä:
http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/2495496
http://pionilaakso.blogspot.com/2010/07/kiian-ristiaiskakku.html
Näissä siis kummassakin vaahtismassa ja on tosi tasaista
Toki kun käsityönä tehdään niin siinä aina näkyy myös se kädenjälki!! monet vastavalmistuneet lepuri-kondittorit eivät taatusti pystyisi heti aivan samaan! ja monet kondittorit jotka työkseen ovat muutmaan vuoden tehneet..ovat ihan surkeita -verrattuna kinuskikissaan, ei ammattilaiseksi tulla koulunpenkillä kuunellen teoriatietoja tai muutaman hassun leivonnaisen tekemällä -tosi ammattilainen on se, joka todella osaa ja taitaa, kuten kinuskikissa!
Ylempi kuva oli TODELLA valoittunut, blogin sivulla oli kuvakkeita vaahtis täytetyistä kakuista -tai marsipaani täytetyistä kakuista niin oli kyllä kuoppia..tuokin oli pelkkä amatööri., mutta tuskinpas ammattilaiseltakaan sen siliempää tulee VOI EI SUN KANS SENKIN KADE!
tulla haukkumaan ei-ammattilaisen tekemiä juttuja.
Todella, todella törkeää.
Taitaa olla niin, että taitaa kondiittoria, alan ammattilaista harmittaa, kun harrastelija tekee hienompia luomuksia kuin kondiittori ja pääsee vielä televisioon.