Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutumisnerot, help! Mitä ruskean samettibleiserin kanssa?

Vierailija
18.08.2009 |

Ostin ihanan tummanruskean samettibleisen H&M alerekistä. On silää sametti, ei vakosamettia. Mielestäni sisäjakuksi tarkoitettu. Nyt olen yhdistellyt sitä farkkujen ja roosan topin kanssa.

Millainen sopiva juhlavampi alaosa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut, luonnostaan melkein mustat, tosin lyhyet :) Iho oliivinvärinen, olen aika tumma suomalaiseksi, sanotaanko eksoottisen näköinen. Yläosa todella siro ja muutenkin siroluinen, mutta lantio on vahva.

Vierailija
22/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit hieman päätellä mitä sinun kannattaa ostaa väreihin liittyen.

http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/kauneus/Oppaat/varianalyysi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tulppaanin mallinen, mutta alaosassa viistottu frilla! Kiitos, laitan sen!

Vierailija
25/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistäisin jakun

- valkoiseen (t-)paitaan ja farkkuihin.

- vaaleaan mekkoon

- Vaalea puolihame, vaaleat caprit, vaaleat housut...

Vierailija
26/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kävin yrjöämässä.

Vierailija
27/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punaiset housut ehdotus oli niin ällö, että kävin yrjöämässä.

Ihan hyvinhän ruskean samettibleiserin kanssa käy punaiset huosut, jos on vähän boheemimpi tyyli. Tosin vahva väri alaosassa vaatii sen, ettei ole hirveästi muhkuraa, jota huomioväri korostaisi.

Mä olen sitä mieltä, että bleiserin kanssa kellottuva alaosa näyttää hyvältä vain ja ainoastaan, jos jalassa on umpinaiset, korolliset nahkakengät, tyyliin nilkkurit tai saappaat. Voin ehkä tinkiä vaatimuksesta, jos on yläosasta siro ja pienirintainen ja jalat ovat sutjakat. Muuten koknaisuudesta tulee helposti yläpainoinen ja epäsuhta, koska takki on kuitenkin tumma ja materiaalilta aika raskas.

Sama juttu täällä ehdotettujen valkoisten vaatteiden kanssa. Jos valkoinen hame/valkoiset housut eivät ole jotain aika paksua ja ryhdikästä kangasta, kokonaisuudesta tulee just sen näköinen, että 'hei mä nyt vähän yritin keventää tätä tummmaa jakkua tälläsellä kivalla valkosella - ai mitä huomasit vai?'. Eli farkut semihot, pellava tms erittäin not. Tosin siitä olen epävarma, näyttäisikä puhtaanvalkoinen vähän teennäiseltä tummanruskean sametin kanssa. Ehkä norsunluu olisi parempi?

Muutenkin musta samettinen ruskea bleiseri on siinä määrin boho/pariisitar-gardetoobia, että jokin syksyinen, vähän murrettu sävy olisi ehkä paras. Joku oranssiin taittuva punainen, ruskeaan taittuva oranssi, petroli, sammal, sinapinkeltainen, vanha roosa, jotakin sellaista.

Mustaa tai harmaata yhdistämällä tunkkaisuus vaanii, kylmänsävyiset värit irrottavat jakun muusta kokonaisuudesta ja raikastusvärien kanssa saa olla tooosi tarkka, ettei asu näytä väkinäiseltä ja lepsusti kootulta. Musta simppelein ratkaisu olisi vaan mennä syksyisellä paletilla.

Mutta hei, makuasioista kiistely on elämän suola. ;)

Vierailija
28/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se luumun värinen sifonkihame nyt sitten ihan NO NO?

ap

Vierailija
29/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se luumun värinen sifonkihame nyt sitten ihan NO NO?

ap

kovin kesäkostuumi ole. Syysvaatteina oikein hyvältä kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme