Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh! Siskoni suuttui minulle silmittömästi:(

Vierailija
18.08.2009 |

En edes ymmärrä miksi, koska asia ei koske häntä mitenkään. Sai minut vain pahalle päälle ja miettimään että teenköhän sittenkään oikein.

Eli kyse on siitä että lopetan äitiysloman kesken ja palaan töihin. Hän suuttui että pilaan pienen vauvamme ja ettei hänestä voi koskaan tulla tasapainoista ihmistä, koska äiti HYLKÄÄ vauvana!

Voi luoja! enhän minä nyt hylkäämässä ole lastani. Palaan vain töihin hieman aikaisemmin kuin oli tarkoitus.

Sanokaa nyt voiko olla mitään haittaa että minä palaan aikaisemmin töihin kuin oli tarkoitus? Siis vauvalle?

Niin ja lapsemme ei ole menossa hoitoon vaan on kotihoidossa kuitenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 9kk.Isä jäi hoitamaan epeliä kotiin. Samoin toisen lapsen kohdalla palasin töihin kun 10 kk oli täynnä.Isä meillä on koko ajan hoitanut lapset kotona. Eivätkä nuo näytä mitenkään kärsineiltä...

Vierailija
22/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse teidän isästä saattoi vetää herneet nenään siitä, että hän hoitaa sinun lastasi muttaei hänen.

Mitään muuta syytä en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi siskoni suuttui. Hän itse aikoo jäädä lapsensa (nyt 3kk) kanssa kotiin vähintään esikouluun asti. Ja tämä on hänen mielestään ainut ja paras vaihtoehto.

ap

että sisko ois kateellinen kun olet

a) saanut hyvän hoitajan ja tämä on siten mahdollista

b) hän ei itse ensin hoksannut kysyä isoisää? onko vieläpä teidän oma isä?

c)rohkenet tehdä tällaisen ratkaisun ja hän ei

d) sinulla on työpaikka johon mennä

Vierailija
24/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt esikoisen perhepäivähoitoon 4,5kk:n ikäisenä. Hoitopäiviä viikossa oli 3-4. Nyt lapsi on 12-vuotias eikä meillä ainakaan koskaan ole ollut mitään ongelmia tytön kanssa. Eikä hänelläkään ole ollut ongelmia esim. koulussa, sosiaalisissa suhteissaan tai vuorovaikutuksessa muutenkaan. On oikein iloinen, reipas ja hyvän perusturvallisuuden omaava tyttö.

Että mene hyvillä mielin töihin vaan, ap! Teillä vielä hoitajana toimii lapselle jo muutenkin tuttu aikuinen. En oikein ymmärrä siskosi reaktiota asiaan mutta jos tosiaan hoitaja on teidän isänne, niin voisin kuvitella hänen olevan jotenkin kateellinen asiasta...

Vierailija
25/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi siskoni suuttui. Hän itse aikoo jäädä lapsensa (nyt 3kk) kanssa kotiin vähintään esikouluun asti. Ja tämä on hänen mielestään ainut ja paras vaihtoehto.

ap

että sisko ois kateellinen kun olet

a) saanut hyvän hoitajan ja tämä on siten mahdollista

-Voi hyvinkin olla kateellinen. Ei kylläkään myöntänyt kun tätä hältä kysyin.

b) hän ei itse ensin hoksannut kysyä isoisää? onko vieläpä teidän oma isä?

- Kyse on mieheni isästä. Oma isämme ei kylläkään tällaiseen järjestelyyn ryhtyisi.

c)rohkenet tehdä tällaisen ratkaisun ja hän ei

-No en tiedä onko kyse rohkeudesta, mutta sain vaan niin hyvän työtarjouksen, että oli "pakko" ottaa se vastaan

d) sinulla on työpaikka johon mennä

- Kyllä, minulla on työpaikka, hänellä ei. Ei ole koskaan ollutkaan, muutamaa pätkätyötä lukuunottamatta.

ap

Vierailija
26/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun vietiin 10 kk:n iässä hoitoon. Voi teitä kirjanne lukematta jättäneet, jotka yritätte selittää itsellenne sellaista, jonka itsekin tiedätte puppu-puheeksi..

Vierailija
27/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pienen vauvan kanssa vielä hormoonihuuruissa, ja tuossa vaiheessa tosi monesta tuntuu ettei missään tapauksessa voi vauvaa antaa hoitoon.

Ymmärrän siskosi reaktion tunnetasolla, ei tarvi olla mitään kateutta vaan aidosti voi olla sitä mieltä että teet ihan kamlan tempun pienelle vauvallesi hylkäämällä hänet töihin menon takia.

Oikeasti vauvasi tuskin tästä mitenkääne rityisesti kärsii jos hoito on noinkin hyvin järjestetty.

t. 7 kk ikäisen lapsensa myös aikoinaan kotiin "hylännyt" töihin menon vuoksi

Vierailija
28/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun vietiin 10 kk:n iässä hoitoon. Voi teitä kirjanne lukematta jättäneet, jotka yritätte selittää itsellenne sellaista, jonka itsekin tiedätte puppu-puheeksi..

minä en edes yritä selittää kenellekään. Voit olla varma että meillä on sosiaalinen ja itsenäinen 20v nuori nainen joka on viety 9kk hoitoon.

Vierailija
29/29 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet silloin vanhempainvapaalla.

Tietty töissä saatetaan puhua esim. äitiyslomasijaisesta ja tarkoitetaan koko tuota aikaa (äitiysloma + vanhempainvapaa) mutta silti et ole silloin koko aikaa äitiyslomalla.